خبرهای داغ
کدخبر: ۷۹۲
تاریخ خبر:

مرگ مشکوک نوه در خانه مادربزرگ؛ تحقیقات برای کشف راز قتل آغاز شد

جسد پسر جوانی که به طرز مشکوکی در خانه مادربزرگش جان باخته بود، کشف شد و تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده مرموز آغاز شده است.

مرگ مشکوک نوه در خانه مادربزرگ؛ تحقیقات برای کشف راز قتل آغاز شد

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که مادربزرگ این پسر جوان، جسد بی‌جان نوه‌اش را در خانه خود پیدا کرد. او که از این صحنه وحشت‌زده شده بود، بلافاصله موضوع را به همسایگان و پلیس اطلاع داد. مأموران کلانتری با حضور در محل، جسد ملحفه‌پیچ شده پسر جوان را یافتند. بر روی پیکر او آثاری همچون شیارهای گردنی وجود داشت که نشان‌دهنده وقوع یک جنایت بود.

ورود بازپرس و آغاز تحقیقات

با کشف این جسد مشکوک، مأموران پلیس موضوع را به بازپرس کشیک قتل گزارش دادند. محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران، به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی در محل حاضر شد و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان احتمالی این قتل آغاز کردند. تردیدی باقی نمانده بود که مرگ پسر جوان مشکوک و ناشی از یک اقدام جنایتکارانه است.

اظهارات مادربزرگ و تحقیقات محلی

در جریان تحقیقات، مادربزرگ متوفی به کارآگاهان گفت که پس از ورود به خانه با جسد نوه‌اش روبرو شده و هیچ اطلاعی از اینکه او با چه کسی قرار ملاقات داشته یا چه کسی ممکن است مرتکب این جنایت شده باشد، ندارد. این اظهارات نشان داد که مادربزرگ هیچ نقشی در این حادثه نداشته و تنها به عنوان کسی که جسد را پیدا کرده، عمل کرده است.

تایید خفگی و ادامه تحقیقات

کارشناسان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز پس از نمونه‌برداری‌های لازم، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند. متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات دقیق، آثار خفگی را بر روی گردن و بدن متوفی تأیید کردند. اکنون، تحقیقات برای کشف راز این قتل و شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه دارد و بازپرس اختیاری به همراه تیمی از کارآگاهان اداره ویژه قتل، در تلاش هستند تا زوایای پنهان این پرونده را روشن کنند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها