خبرهای داغ
کدخبر: ۸۱۵
تاریخ خبر:

دستگیری خدمتکار سارق در تهران؛ سرقت ۷۰ میلیاردی از خانه زن تهرانی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زنی خبر داد که با هویت جعلی و در پوشش خدمتکار، اقدام به سرقت ۷۰ میلیارد ریال از اموال با ارزش یک زن تهرانی کرده بود.

دستگیری خدمتکار سارق در تهران؛ سرقت ۷۰ میلیاردی از خانه زن تهرانی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زنی خبر داد که با هویت جعلی و در پوشش خدمتکار، اقدام به سرقت ۷۰ میلیارد ریال از اموال با ارزش یک زن تهرانی کرده بود. این زن در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد و اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

کشف سرقت از خانه زن تهرانی

سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران، اعلام کرد که پس از تماس یکی از شهروندان و گزارش سرقت از منزلش، شناسایی سارق یا سارقان بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نشان داد که صاحبخانه به تازگی زنی میانسال را از طریق یک شرکت خدماتی برای انجام کارهای خانه استخدام کرده بود. این سرقت زمانی رخ داد که اعضای خانواده در منزل حضور نداشتند.

جزئیات سرقت ۷۰ میلیاردی

طبق اظهارات شاکی، سارق موفق شده بود اموال با ارزش منزل شامل طلا، جواهر، دلار، وجه نقد، دسته چک، کارت‌های بانکی و ساعت‌های گران‌قیمت را به ارزش ۷۰ میلیارد ریال به سرقت ببرد. تحقیقات بیشتر نشان داد که زن خدمتکار ۴۳ ساله با هویتی جعلی به شرکت خدماتی مراجعه کرده و از این طریق به خانه زن تهرانی راه یافته بود.

شناسایی و دستگیری متهم

با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و بررسی‌های دقیق، هویت واقعی متهم شناسایی و محل مخفیگاه وی در شهرستان کرج کشف شد. پس از هماهنگی‌های قضائی و اعزام ماموران به مخفیگاه متهم، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه، اموال مسروقه که به‌طور ماهرانه‌ای در سقف منزل جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

اعترافات متهم و بازگرداندن اموال

متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و اعلام کرد که بخشی از طلاها و دلارهای به سرقت رفته را به ارزش یک میلیارد ریال فروخته است. اموال کشف‌شده پس از تنظیم صورتجلسه به شاکی بازگردانده شد. متهم برای تکمیل تحقیقات و اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این سرقت نشان‌دهنده اهمیت دقت و بررسی دقیق هویت افراد قبل از استخدام آن‌ها در منازل است. پلیس پیشگیری تهران با شناسایی و دستگیری سریع این متهم، بار دیگر اهمیت اعتماد به روش‌های قانونی برای استخدام خدمتکاران را یادآور شد.

 

copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    اگر به هر دلیل مجبورید آشنای غیر قابل اط مینان یا غریبه وارد خونه کنید، از جمله پ رستار، نظافتچی، تعمیرکار، سرایدار، پیک، فیزیوتراپیست یا حتی معلم خصوصی باید گاوص ندوق هوشمند ضد هجوم گاردمن هم بگیرید که نه تنها نتونن اموال شما را سرقت کنند بلک ه اگر مجبورتون کنند درب گاوصندوق را باز کنید هم نجاتتون بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها