خبرهای داغ
کدخبر: ۸۲۷
تاریخ خبر:

خیانت و جنایت؛ حکم دادگاه برای مادر و معشوقه در مرگ کودک بی‌گناهش

یک زن و مرد که به دلیل سهل‌انگاری و خشونت باعث مرگ کودک ۵ ساله‌ای شده بودند، در دادگاه به پرداخت دیه و تحمل شلاق محکوم شدند.

خیانت و جنایت؛ حکم دادگاه برای مادر و معشوقه در مرگ کودک بی‌گناهش

زن و مردی که به اتهام نقش داشتن در مرگ کودک ۵ ساله در دادگاه محاکمه شده بودند، به پرداخت دیه و تحمل شلاق محکوم شدند. این پرونده پس از افشای جزئیات تلخی از زندگی این کودک توسط پلیس، به نتیجه رسید.

آغاز تحقیقات پس از مرگ کودک

ماجرای تلخ مرگ کیان، کودک ۵ ساله، زمانی فاش شد که پزشکان یکی از بیمارستان‌های تهران به پلیس گزارش دادند کودکی با آثار جراحت شدید به بیمارستان منتقل شده و جان سپرده است. پس از آغاز تحقیقات پلیس، پدر کیان که در اصفهان ساکن بود، پیدا شد. او اعلام کرد که از حضور پسرش در تهران بی‌اطلاع بوده و پس از اطلاع از مرگ او، شکایتی علیه همسرش مینا و مردی به نام هومن تنظیم کرد.

در جریان تحقیقات، پلیس متوجه شد که مینا در حالی که هنوز از شوهرش جدا نشده بود، با هومن در اصفهان رابطه داشت و به همراه پسرش کیان به تهران نقل مکان کرده بود. آن‌ها در یک خانه با هم زندگی می‌کردند. همچنین مشخص شد که آثار شکنجه بر روی بدن کیان وجود دارد که نشان‌دهنده این است که این جراحات قبل از مرگ او اتفاق افتاده بود.

جلسه دادگاه و اعترافات متهمان

در جلسه رسیدگی که در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا پدر کیان درخواست قصاص کرد و از همسرش و هومن شکایت کرد. سپس مینا در جایگاه قرار گرفت و اعتراف کرد که دو سال پیش از شوهرش جدا زندگی می‌کرده و از طریق تلگرام با هومن آشنا شده بود. او توضیح داد که چگونه هومن به اصفهان آمد و او و پسرش را به تهران آورد. مینا ادعا کرد که هومن با کیان بدرفتاری می‌کرد، اما مرگ او را انکار کرد و گفت که روز حادثه کیان در پارک زمین خورده و به دلیل منع هومن از رفتن به بیمارستان، کودک دچار خونریزی مغزی شد و جان باخت.

دفاعیات هومن و حکم نهایی دادگاه

هنگامی که نوبت به هومن رسید، او نیز اتهام را رد کرد و اظهار داشت که فکر می‌کرده مینا از شوهرش طلاق گرفته است. او گفت که هرگز کودکی را آزار نداده و روز حادثه نیز مانعی برای انتقال کیان به بیمارستان نبوده است. او افزود که مینا از ترس فاش شدن رابطه‌شان از بردن کودک به بیمارستان خودداری کرده بود.

پس از پایان جلسه، قضات دادگاه وارد شور شدند و در نهایت مینا و هومن را به دلیل رابطه نامشروع به شلاق و به دلیل قتل شبه عمد کیان به پرداخت دیه محکوم کردند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها