خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۱۹
تاریخ خبر:

آخرین خبر در مورد فیلترینگ امروز دوشنبه ۱۳ شهریورماه | اینستا و تلگرام رفع فیلتر می‌شوند؟!

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خبر موافقت طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ توسط این کمیسیون، اظهار داشت: اصلا چنین طرحی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح نشده است و در دستورکار نیز نیست. آخرین اخبار از رفع فیلترینگ را در سایت پنجره دنبال کنید.

 آخرین خبر در مورد فیلترینگ امروز دوشنبه 13 شهریورماه  | اینستا و تلگرام رفع فیلتر می‌شوند؟!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرحی با عنوان لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است.

 ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خبر موافقت طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ توسط این کمیسیون، اظهار داشت: اصلا چنین طرحی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح نشده است و در دستورکار نیز نیست.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی بعد از رای اعتماد به وزرا به مدت سه هفته تعطیل است و کمیسیون امنیت ملی مجلس در این مدت جلسه‌ای نداشته است و قبل از آن هم جلسات کمیسیون معطوف به رای اعتماد وزرا بود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها