خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۲
تاریخ خبر:

کارت‌های مخفی امروز همستر چهارشنبه دهم مردادماه

با افزایش محبوبیت نات کوین و تبدیل شدن آن به یکی از ارزهای دیجیتال معتبر، دنیای بازی‌های تلگرامی به سمت توسعه پروژه‌های جدیدی حرکت کرده است. یکی از این پروژه‌ها، بازی جذاب "همستر کامبت" است که به تازگی به لیست صرافی‌ها اضافه خواهد شد و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

کارت‌های مخفی امروز همستر چهارشنبه دهم مردادماه

سایت خبری پنجره؛ بازی "همستر کامبت" با رکوردی بی‌سابقه از ۲۵۰ میلیون بازیکن فعال، موفق به جابه‌جایی نات کوین شده و به نظر می‌رسد آینده روشنی در انتظارش باشد. در این بازی، یکی از ویژگی‌های جذاب کارت‌های کامبو هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا روزانه ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنند. در ادامه، روش دریافت این کارت‌ها و باز کردن قفل‌های مربوطه را مرور خواهیم کرد.

کارت‌های کامبو چیستند و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی "همستر کامبت" کارت‌های کامبو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر روز، در زمان مشخصی، کارت‌های کامبو را از بخش Mine خریداری کنند و ۵ میلیون کوین رایگان دریافت کنند. با این حال، پیدا کردن این کارت‌ها و باز کردن قفل آنها ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

در بخش استخراج کارت‌ها، چهار زیرمجموعه مختلف وجود دارد که شامل Markets، PR&Team، Legal، و Specials است. کارت‌های کامبو معمولا در این بخش‌ها قرار دارند و برای دسترسی به آنها، لازم است به‌روزرسانی‌های مشخصی را انجام دهید که گاهی ممکن است پیچیده و گیج‌کننده باشد.

کامبوی امروز، ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳

کامبو

امروز، ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳، سه کارت کامبو جدید منتشر شده است. با پیدا کردن این سه کارت، می‌توانید هم سطح خود را ارتقا دهید و هم ۵ میلیون سکه جایزه بگیرید. توصیه می‌شود همیشه نسبت هزینه به درآمد را در نظر داشته باشید، زیرا ممکن است برای پیدا کردن ۵ میلیون سکه، هزینه‌ای بیشتر از ارزش واقعی آن پرداخت کنید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها