خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۷۹
تاریخ خبر:

عباس عراقچی: عملیات شب گذشته پاسخی کوبنده به جنایات اسرائیل بود؛ هرگونه واکنش با پاسخ سخت‌تری روبه‌رو خواهد شد

عباس عراقچی در حاشیه جلسه هیئت دولت با تحسین عملیات جسورانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را پاسخی مناسب به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی دانست. وی با تاکید بر اینکه ایران تنها از حق دفاع مشروع خود استفاده کرده است، هشدار داد که هر واکنشی از سوی اسرائیل با پاسخی بسیار شدیدتر مواجه خواهد شد.

عباس عراقچی: عملیات شب گذشته پاسخی کوبنده به جنایات اسرائیل بود؛ هرگونه واکنش با پاسخ سخت‌تری روبه‌رو خواهد شد

عباس عراقچی، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، ضمن تبریک به نیروهای مسلح کشور به خاطر عملیات موفقیت‌آمیز علیه رژیم صهیونیستی، این اقدام را واکنشی قاطع به جنایات تروریستی این رژیم در ایران و مناطق دیگر دانست. او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها از حق مشروع خود در دفاع استفاده کرده است، افزود: «عملیات ایران کاملاً دفاعی بود و تنها در پاسخ به اقدامات تروریستی اسرائیل علیه ایران و اهداف مرتبط با ایران در مناطق دیگر صورت گرفت.»

عراقچی همچنین با تاکید بر اینکه عملیات شب گذشته به تمامی اهداف تعیین‌شده خود دست یافت، تصریح کرد: «همه اهداف ما نظامی بودند و هیچ حمله‌ای به اهداف غیرنظامی انجام نشد. برخلاف رژیم صهیونیستی که عادت به قتل مردم بی‌گناه دارد، نیروهای ما تنها مراکز نظامی را هدف قرار دادند و عملیات بسیار موفقیت‌آمیز بود.»

وزیر امور خارجه اضافه کرد: «پس از این حمله، تماس‌های متعددی با وزرای خارجه کشورهای مختلف داشتم و همچنین از طریق سفارت سوئیس پیامی به آمریکا دادیم که خود را در این ماجرا دخالت ندهند. ما به هر طرف ثالثی که به نفع رژیم صهیونیستی وارد این ماجرا شود، پاسخ سختی خواهیم داد. همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌ایم که در صورت هرگونه پاسخگویی، واکنش ما به مراتب شدیدتر خواهد بود. این موضوع را نیز شب گذشته به صراحت اعلام کردم تا مراقب پاسخ‌های بعدی ما باشند.»

عراقچی در ادامه تاکید کرد که ۹۰ درصد موشک‌های شلیک‌شده توسط ایران به اهداف خود برخورد کردند و رژیم صهیونیستی نتوانست آن‌ها را رهگیری کند. وی هشدار داد که هر کشوری که فضای خود را در اختیار دشمنان ایران قرار دهد، مسئول پیامدهای آن خواهد بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص حمایت ایران از حزب‌الله نیز بیان کرد: «سیاست جمهوری اسلامی همچنان در حمایت کامل از محور مقاومت ادامه دارد. مقاومت یک مکتب و گفتمان است که وابسته به اشخاص نیست. اگرچه شهادت سیدحسن نصرالله خسارتی بزرگ برای مقاومت محسوب می‌شود، اما این شهادت همچون خون شهید سیدعباس موسوی، موجب تقویت هرچه بیشتر جریان مقاومت خواهد شد و باعث رشد و گسترش آن می‌گردد.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک