خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۹۳
تاریخ خبر:

ساعت پخش تله‌تئاتر کاتب اعظم از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

تله‌تئاتر تاریخی «کاتب اعظم» به کارگردانی مهدی غفوری و علی عبادی، با بازیگرانی چون امین زندگانی و حدیث میرامینی، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

ساعت پخش تله‌تئاتر کاتب اعظم از شبکه آی‌فیلم + خلاصه داستان

تله‌تئاتر تاریخی «کاتب اعظم» به کارگردانی مهدی غفوری و علی عبادی، با بازیگرانی چون امین زندگانی و حدیث میرامینی، به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی به داستان‌هایی از شب تا عصر عاشورا می‌پردازد و به‌عنوان یک اثر تاریخی در هفت قسمت تولید شده است.

تله‌تئاتر «کاتب اعظم» هر شب ساعت 19:00 از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود. اگر نتوانید در این ساعت برنامه را مشاهده کنید، می‌توانید تکرار آن را در ساعات 03:00 و 11:00 روز بعد دنبال کنید.

تله‌تئاتر کاتب اعظم

خلاصه داستان تله‌تئاتر «کاتب اعظم»:

این تله‌تئاتر اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» نوشته ساسان ناطق است و به روایت حوادث شب تا عصر عاشورا از خیمه دشمن می‌پردازد. داستان در هفت قسمت به شرح زیر پیش می‌رود:

قسمت یک: با توهمات و مکاشفه‌های مادری آغاز می‌شود که پسرش حسن را صدا می‌کند و اشباحی را می‌بیند. سپس حاتم بی‌زره به چادر حاضرین وارد می‌شود.

قسمت دو: حاتم شبانی که به دنبال دریافت پول از فروش گوسفندانش است، جاسوسی از جاسوسان امیر ابن سعد را می‌کند و به دنبال صدای پای فرزندش است.

قسمت سه: ابونعمان و حاتم در خطبه‌های امام حسین (ع) گوش می‌دهند و تحت تأثیر کلام امام قرار می‌گیرند.

قسمت چهار و پنج: حاتم در پی یافتن ابن صبیغ است و در این مسیر با ابوعزیز تکفیری و حواشی کربلا مواجه می‌شود.

قسمت شش و هفت: حاتم که فرزند بزرگ کاتب است، با تردیدهایی مواجه می‌شود و ابونعمان به عنوان جانشین او معرفی می‌شود.

تله‌تئاتر کاتب اعظم

بازیگران تله‌تئاتر «کاتب اعظم»:

در این تله‌تئاتر امین زندگانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تاجیک، امیر تک‌فلاح و وحیدرضا قناعتیان ایفای نقش می‌کنند.

تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در مجموع در هفت قسمت تولید شده است و به کارگردانی هنری مهدی غفوری و کارگردانی تلویزیونی علی عبادی به نمایش درمی‌آید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها