خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۵۵
تاریخ خبر:

زهره حمیدی، بازیگر سینمای ایران در گذشت

زهره حمیدی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران، پس از تحمل یک دوره بیماری و مبارزه با سرطان لوزالمعده (پانکراس)، در روز اربعین امام حسین (ع)، چهارم شهریور، دار فانی را وداع گفت.

زهره حمیدی، بازیگر سینمای ایران در گذشت

زهره حمیدی، بازیگر محبوب و باسابقه سینما و تلویزیون، امروز -چهارم شهریورماه- در اربعین حسینی، پس از مبارزه‌ای سخت با بیماری سرطان لوزالمعده درگذشت. او که در هشتم اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک به دنیا آمده بود، با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۷۱، فعالیت هنری خود را در عرصه سینما آغاز کرد.

حمیدی چهار فرزند به نام‌های حمید، مهتا، بیتا و حامد داشت. حمید و مهتا در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می‌کنند و بیتا در ایران سکونت دارد. حامد، پسر دیگر او، متأسفانه پیش‌تر فوت شده است. با توجه به اینکه زهره حمیدی همواره از انتشار اطلاعات خصوصی زندگی خود در فضای مجازی پرهیز می‌کرد، اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی او در دسترس نیست.

زهره حمیدی در سال ۱۳۷۷ با بازی در سریال «ایرانی کارآگاه» به تلویزیون معرفی شد و از آن زمان به‌طور پیوسته در این عرصه حضور داشت. آخرین نقش‌آفرینی او در مجموعه تلویزیونی «خداداد» بود.

او در طول دوران حرفه‌ای خود در آثار متعددی نقش‌آفرینی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال‌های «راه و بیراه»، «موج و صخره»، «طلسم شدگان»، «گم‌گشته»، «دردسر والدین»، «تولدی دیگر»، «شوق پرواز»، «پشت بام تهران»، و فیلم‌های «مستانه»، «افسون» و «پاتوق» اشاره کرد.

درگذشت زهره حمیدی، بازیگری که با نقش‌آفرینی‌های ماندگارش در خاطره‌ها باقی خواهد ماند، ضایعه‌ای بزرگ برای هنر سینما و تلویزیون ایران است. روحش شاد و یادش گرامی.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها