خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۶
تاریخ خبر:

زمان پخش سریال خاطره‌انگیز «اسب سیاه» از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال کلاسیک «اسب سیاه» با بازیگران مشهور ریچارد ایان کاکس و میکی رونی به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد. این سریال ماجراجویانه و خانوادگی که برگرفته از فیلم‌های معروف «اسب سیاه» (۱۹۷۹) و «بازگشت اسب سیاه» (۱۹۸۳) است، داستان‌های جذابی را درباره پیوند میان یک نوجوان و اسبش روایت می‌کند.

زمان پخش سریال خاطره‌انگیز «اسب سیاه» از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سایت خبری پنجره؛ سریال کلاسیک «اسب سیاه» با بازیگران مشهور ریچارد ایان کاکس و میکی رونی به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد. این سریال ماجراجویانه و خانوادگی که برگرفته از فیلم‌های معروف «اسب سیاه» (۱۹۷۹) و «بازگشت اسب سیاه» (۱۹۸۳) است، داستان‌های جذابی را درباره پیوند میان یک نوجوان و اسبش روایت می‌کند.

زمان پخش و تکرار سریال:

سریال «اسب سیاه» هر شب ساعت 18:30 از شبکه تماشا به نمایش درمی‌آید. اگر فرصت تماشای آن را در این زمان نداشتید، می‌توانید تکرار سریال را در ساعت‌های 05:30 بامداد و 11:30 روز بعد دنبال کنید.

اسب سیاه

خلاصه داستان:

داستان سریال حول محور نوجوانی به نام «الک رمزی» و اسب عربی وحشی‌اش به نام «مشکی» می‌چرخد. پس از غرق شدن یک کشتی در جزیره‌ای دورافتاده، الک و مشکی پیوندی عمیق برقرار می‌کنند که پس از نجات آن‌ها از جزیره نیز ادامه می‌یابد. «مشکی» نه تنها در سواری بی‌نظیر است، بلکه با محبت و قهر خود نیز به الک وابسته است.

بازیگران:

میکی رونی در نقش هنری دیلی

ریچارد ایان کاکس در نقش الک رمزی

ماریان فیلالی در نقش نیکول برتیه

میشل گودگر در نقش بلا رمزی

ویرجینی دیمینز در نقش کاترین وارنیه

ژان پل سولال در نقش پیر شاستل

دیوید تیلور در نقش ناتانیل “نیت” مک‌کی

پی‌یر کوسو، استیون یانگ، لوسی لاولس، کریستوفر اتکینز، ایوان آدامز، روآرک کریچلوو، دانیل پیلون، جری واسرمن، کالین وینتون، جیمز کیدنی، جروم کین، آن دلوزف دریل هایزف فیلیپ دورموی، آنتونی هریسون

اسب سیاه

گویندگان سریال:

عطاالله کاملی (گوینده تیتراژ)

ابوالحسن تهامی‌نژاد (میکی رونی/ هنری دیلی)

افشین زی‌نوری (ریچارد ایان کاکس/ الک رمزی)

زهره شکوفنده (مادر الک رمزی)

و دیگر گویندگان:

مریم شیرزاد، امیرمحمد صمصامی، شهروز ملک‌آرایی، شروین قطعه‌ای، مریم نوری درخشان، علیرضا باشکندی، زنده‌یاد محمد عبادی، کیکاووس یاکیده و بسیاری دیگر.

سریال «اسب سیاه» در سه فصل و 78 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی جاناتان هاکت تولید شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها