خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۶۸
تاریخ خبر:

داستان سریال طوبی لو رفت + ساعت پخش

سریال «طوبی» با روایتی پرهیجان از دوران قبل از انقلاب، داستان یک خانواده ایرانی را به تصویر می‌کشد که به طور ناخواسته درگیر حوادث سیاسی می‌شوند. این ملودرام خانوادگی که در بیش از ۴۰ قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود، تلاش دارد تا از نگاه خانواده، وقایع تاریخی و فرهنگی ایران را بررسی کند.

داستان سریال طوبی لو رفت + ساعت پخش

سریال «طوبی» که در ژانر ملودرام خانوادگی تولید شده است، این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود و به دلیل داستان جذاب و شخصیت‌های قدرتمندش، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. داستان این سریال در بازه زمانی بین سال‌های ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ روایت می‌شود و موضوع اصلی آن درباره چالش‌ها و فراز و نشیب‌های یک خانواده است که درگیر حوادث سیاسی مهمی می‌شود.

این مجموعه به کارگردانی سعید سلطانی و قلم نویسنده سرشناس، سیدحسین امیرجهانی، تهیه شده است. امیرجهانی پیشتر با نوشتن سریال «نجلا» شناخته شده بود و حالا با «طوبی» نیز بار دیگر به صحنه بازگشته است. این سریال که تا کنون بیش از ۴۰ قسمت آن پخش شده است، به یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما تبدیل شده است.

نقش محوری و اصلی سریال را شخصیت طوبی بر عهده دارد که به همراه پدرش به شکلی تصادفی وارد ماجراهای سیاسی مهمی می‌شود. پس از کشته شدن پدر توسط ساواک، طوبی مجبور می‌شود همراه با شخصیتی به نام فخرالدین، به عراق پناه ببرد. این موضوع زمینه‌ساز پیوند داستان سریال با پیاده‌روی اربعین نیز می‌شود و سریال با پرداختن به این سفر روحانی، بُعد دیگری به داستان خود اضافه می‌کند.

بازیگر نقش طوبی، شبنم قربانی است که با بازی در سریال «عشق کوفی» در سال ۱۴۰۲ به شهرت بیشتری دست یافت. همچنین، او در همین سال موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «مجنون» شد. سایر بازیگران برجسته این مجموعه شامل رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، رامین راستاد و مهدی سلوکی هستند.

این سریال هر شب در ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به نمایش در می‌آید و در سه نوبت تکرار در ساعات ۱:۴۵ بامداد، ۱۱:۴۵ صبح و ۱۵:۱۰ بعد از ظهر روز بعد پخش می‌شود.

سریال «طوبی» با بهره‌گیری از یک تیم حرفه‌ای و داستانی پرتعلیق، موفق شده است تا جای خود را در دل مخاطبان باز کند. اما این سوال باقی است که آیا این مجموعه توانسته به اندازه کافی جذابیت خود را حفظ کند؟

همانطور که گفته شد سریال طوبی در سال‌های ۵۰ تا ۸۰ اتفاق افتاده است و تا پیش از این گفته شده بود این سریال ۵۰ قسمتی است، اما تعداد قسمت‌های آن به طور دقیق هنوز مشخص نیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک