خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۸۰
تاریخ خبر:

جنجال جدید منوچهر هادی در فضای مجازی | همسر دوم یا همکار جدید؟

به تازگی عکسی از منوچهر هادی، کارگردان مشهور، با عنوان "همسر دوم منوچهر هادی" در فضای مجازی منتشر شده و حواشی زیادی را به دنبال داشته است. این عکس که به سرعت در میان کاربران دست به دست می‌شود، گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد زندگی شخصی او ایجاد کرده است.

جنجال جدید منوچهر هادی در فضای مجازی |  همسر دوم  یا همکار جدید؟

منوچهر هادی که به تازگی ساخت سریال جدیدش را به پایان رسانده، به نظر می‌رسد در زندگی خانوادگی‌اش نسبت به ابتدای سال آرام‌تر شده است. جنجال‌های قبلی او و همسر سابقش، یکتا ناصر، در مورد حضانت دخترشان، سوفیا، به نظر به پایان رسیده و حالا دخترشان گاهی در کنار مادر و گاهی نیز در کنار پدرش حضور دارد.

اما عکس صمیمی آقای هادی با خانمی دیگر باعث شده تا بار دیگر نام او در فضای مجازی بر سر زبان‌ها بیفتد. کاربران در حال گمانه‌زنی در مورد نسبت این خانم با کارگردان هستند و برخی از آنها او را همسر دوم هادی تصور کرده‌اند. با این حال، با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این خانم در واقع همکار جدید منوچهر هادی است و موضوع این عکس هیچ‌گونه ارتباطی با روابط شخصی او ندارد.

Capture

 

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک