خبرهای داغ
کدخبر: ۷۳۳
تاریخ خبر:

ساعت پخش سریال غربت از نماوا +خلاصه داستان

سریال «غربت»، به کارگردانی امیر پورکیان، به زودی از پلتفرم نماوا منتشر می‌شود.

ساعت پخش سریال غربت از نماوا +خلاصه داستان

سایت خبری پنجره به نقل از تکراتو؛ سریال «غربت»، به کارگردانی امیر پورکیان، به زودی از پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. این درام جنایی که به موضوعاتی همچون معضلات اجتماعی و روابط پیچیده میان شخصیت‌ها می‌پردازد، به زودی در دسترس علاقمندان به سریال‌های جنایی و درام قرار خواهد گرفت. در این مقاله، به ساعت پخش، زمان‌های تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی پرداخته‌ایم.

سریال غربت

زمان پخش و تکرار

سریال «غربت» از یکشنبه 14 مرداد ماه 1403 ساعت 21:30 از نماوا پخش خواهد شد. قسمت‌های بعدی این مجموعه هر هفته دوشنبه‌ها در همین ساعت منتشر می‌شود.

سریال غربت

خلاصه داستان

سریال «غربت» داستان گروهی از زنان کارتل مواد مخدر را دنبال می‌کند که تصمیم به فرار و مهاجرت می‌گیرند. در این مسیر، آنها باید از سد صاحب کارشان عبور کنند و با چالش‌های مختلفی روبرو شوند. این مجموعه درام و جنایی با پرداختن به معضلات اجتماعی و ایجاد تنش‌های داستانی، به روایت زندگی نسل امروز و مشکلات آنها می‌پردازد.

سریال غربت

بازیگران و عوامل تولید

در این سریال، بازیگران مطرحی از جمله آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی‌نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه و سوسن پرور به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین ستایش رجایی‌نیا، حامد رسولی، ستاره پروین، لطف‌الله سیفی، صفورا خوش‌طینت، شهزاد صفوی، میثم مجاوری، هدیه آزیدهاک، هدیه محقق، نادر بولفایی، سعید اژدرپور، ایرج رحمانی، نازنین فکری، مهدی میامی، لادن ژافه وند، حسین مسافر آستانه، فرید قبادی، رابی نیک طلب، سامان مرادی، آیدا جعفری و مریم کیا از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

سریال غربت

امیر پورکیان، کارگردان و نویسنده سریال، با سابقه‌ای در عرصه‌های مختلف سینما و تلویزیون، پیش از این مجموعه جنایی «ممنوعه» را نیز برای شبکه خانگی ساخته است. سریال «غربت» در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نمایش درخواهد آمد و به بررسی چالش‌ها و تغییرات اجتماعی نسل جوان می‌پردازد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها