خبرهای داغ
کدخبر: ۹۳۰
تاریخ خبر:

واکنش عجیب و خبرسازِ گوگوش به قتل مدیر برنامه پیشینش!

چند روز پس از انتشار خبر قتل رابرت دهنوشی، مدیر برنامه‌های پیشین گوگوش، خواننده مشهور ایرانی، این هنرمند به این واقعه واکنش نشان داد. در پی این حادثه، گوگوش در حساب کاربری خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد که به طور خاص به نحوه مرگ دهنوشی اشاره نکرد.

واکنش عجیب و خبرسازِ  گوگوش به قتل مدیر برنامه پیشینش!

سایت خبری پنجره به نقل از برترین‌ها: چند روز پس از انتشار خبر قتل رابرت دهنوشی، مدیر برنامه‌های پیشین گوگوش، خواننده مشهور ایرانی، این هنرمند به این واقعه واکنش نشان داد. در پی این حادثه، گوگوش در حساب کاربری خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد که به طور خاص به نحوه مرگ دهنوشی اشاره نکرد.

در پیام این خواننده آمده است: «رویاهای بزرگ داشتن، دلی هم‌چون دریا می‌خواهد و رابرت هم دلش دریا بود. بدون هیچ‌گونه تبعیض و ارجعیت که اگر مشکلی برای هر یک از آنان پیش می‌آمد، او اولین کسی بود که کمر همت برای رفع آن مشکل می‌بست.»

این پیام تنها ابراز تاسف معمولی درباره قتل رابرت دهنوشی را شامل می‌شود و در آن به جزئیات بیشتری درباره نحوه مرگ یا شرایط فعلی ضارب اشاره نشده است.

پیشتر رسانه‌های محلی گزارش داده بودند که رابرت دهنوشی، شهروند ایرانی آمریکایی ساکن لس‌آنجلس و از مدیران پیشین برنامه‌های گوگوش، به ضرب گلوله فردی ناشناس کشته شده است. تاکنون اطلاعاتی درباره ضارب، انگیزه‌ها و وضعیت دستگیری وی منتشر نشده است. رابرت دهنوشی از فعالان مطرح در عرصه برگزاری کنسرت‌های موسیقی بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها