خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۱۹
تاریخ خبر:

مدارک جدید و جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس! + عکس

مسئله فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به یکی از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران تبدیل شده است. این پرونده که اکنون به مرحله کارشناسی رسیده، به‌زودی نتیجه نهایی خود را خواهد یافت.

مدارک جدید و جنجالی بیرانوند علیه پرسپولیس! + عکس

سایت خبری پنجره به گزارش ورزش سه، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، که در پنجره تابستانی انجام شد، به دلیل ادعای عدم پرداخت مطالبات، به یکی از مهم‌ترین اخبار فوتبال ایران تبدیل شده است. پس از فسخ قرارداد، بیرانوند پیراهن تراکتور را بر تن کرد و پرسپولیس نیز در این زمینه شکایتی تنظیم کرده و خواستار بررسی قضائی موضوع شده است.

علیرضا بیرانوند

مدیرعامل پرسپولیس، رضا درویش، در واکنش به این قضیه اظهار داشته که اگر ثابت شود فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی بوده، از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. در این میان، منابع نزدیک به پرسپولیس به فشار سیاسیون برای تبرئه بیرانوند اشاره کرده‌اند، در حالی که تراکتوری‌ها و شخص زنوزی نیز بر صحت اقدامات خود تأکید دارند و ادعا می‌کنند نیازی به حمایت سیاسی ندارند.

علیرضا بیرانوند

در حالی که مدت زمان طولانی برای صدور رای درباره پرونده بیرانوند و شکایت پرسپولیس باعث دلخوری هواداران شده، بیرانوند با تجربه اولین بازی‌اش برای تراکتور، کلین‌شیت موفقی به نام خود ثبت کرده است و اکنون آماده تقابل با پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌هایش است. هواداران پرسپولیس بر این باورند که فدراسیون باید هرچه زودتر نتیجه این پرونده را مشخص کند و از طرفی برخی معتقدند که این تصمیم بعد از بازی حساس اعلام خواهد شد.

چالش‌های جدید در پرونده بیرانوند

مسئله مورد مناقشه در پرونده بیرانوند و پرسپولیس به این موضوع برمی‌گردد که باشگاه پرسپولیس مدعی است تمامی مطالبات فصل بیست و سوم بیرانوند را پرداخت کرده و هیچ طلبی ندارد. در مقابل، بیرانوند مدعی است که بیش از یک میلیارد تومان از مطالبات فصول قبلی‌اش باقی مانده است.

علیرضا بیرانوند

بیرانوند به‌تازگی مدارک جدیدی ارائه کرده که شامل فیش‌های واریزی مربوط به پاداش‌های اسپانسر است و ادعا می‌کند این مبالغ نباید به عنوان درصد قرارداد محسوب می‌شدند. همچنین، وکلای بیرانوند ادعا کرده‌اند که در الحاقیه فصل بیست و سوم هیچ نشانه‌ای مبنی بر عدم امکان فسخ در صورت عدم دریافت مطالبات وجود ندارد و تنها عنوان شده که مطالبات باید تا یک بازه زمانی خاص پرداخت شود.

علیرضا بیرانوند

علاوه بر این، وکلای بیرانوند به مبالغی اشاره کرده‌اند که برخی اعضای باشگاه به‌عنوان پاداش دریافت کرده‌اند که بیشتر از سقف قراردادشان بوده و این به معنای عدم امکان در نظر گرفتن پاداش‌ها به عنوان درصد قرارداد است.

در نهایت، نکته مهمی که باید بررسی شود این است که پرداختی‌ها به بیرانوند در فیش‌ها به‌صورت جداگانه و بدون عنوان پرداخت‌های مربوط به فصل جاری ثبت شده است. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی پرونده داشته باشد.

اکنون باید دید که آیا دفاعیات بیرانوند قادر به تغییر مسیر پرونده به نفع او خواهد بود یا اینکه پرسپولیس با استدلال‌های خود موفق به محکوم کردن این دروازه‌بان خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها