خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۲۲
تاریخ خبر:

آتش اختلاف در استقلال؛ آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب رودررو با جواد نکونام

در حالی که استقلال به دومین دیدار خود در فصل جدید نزدیک می‌شود، حواشی و اختلافات غیرمنتظره‌ای کادر فنی این تیم و به خصوص جواد نکونام را درگیر کرده است. این تنش‌ها یادآور فصل گذشته است که استقلال با اختلافات داخلی شدید دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

آتش اختلاف در استقلال؛ آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب رودررو با جواد نکونام

استقلال در آستانه ورود به دومین بازی فصل خود، بار دیگر با حواشی و تنش‌های درون‌باشگاهی روبه‌رو شده است. این وضعیت، شرایط را برای جواد نکونام و کادر فنی او پیچیده‌تر کرده است. استقلال در فصل گذشته نیز پیش از آغاز مسابقات، با اختلافات شدید میان جواد نکونام و علی خطیر (مدیرعامل وقت) روبه‌رو بود. این تنش‌ها تا آخرین روز حضور خطیر در باشگاه ادامه یافت و حتی پس از آن نیز نکونام بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه او موضع‌گیری کرد. در نهایت، فصل گذشته به یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های استقلال تبدیل شد.

با شروع فصل جدید، نکونام تصمیم گرفت با سیاست سکوت به کار خود ادامه دهد. او پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مذاکرات گسترده، در استقلال ماندنی شد. مالکان جدید باشگاه نیز با تأمین منابع مالی، عملکرد موفقی در بازار نقل‌وانتقالات داشتند، اگرچه نکونام پس از پایان دیدار با شمس‌آذر قزوین، به صراحت اعلام کرد که تیمش در جذب بازیکن هنوز از ۲ یا ۳ تیم دیگر عقب‌تر است.

نکونام و موضع‌گیری جنجالی

در ادامه، نکونام نه تنها این اظهارنظر جنجالی را مطرح کرد، بلکه به سوالی درباره بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به کادر فنی استقلال واکنشی تند نشان داد. او این سوال را حاشیه‌ای دانست و به آن پاسخ نداد. این برخورد نکونام در حالی بود که فصل گذشته به شدت به دنبال حضور هاشمی‌نسب در تیمش بود. اما به نظر می‌رسد روابط بین آنها تیره شده و این مسئله باعث شده تا نکونام پاسخ جنجالی به این سوال دهد.

موضع‌گیری تند هاشمی‌نسب و تهدید به افشاگری

مهدی هاشمی‌نسب، که نزد هواداران استقلال از محبوبیت خاصی برخوردار است، در حاشیه مراسم روز جهانی عکاس با لحنی کنایه‌آمیز به نکونام حمله کرد. او همچنین شب گذشته در یک گفت‌وگوی مجازی، دوباره علیه سرمربی استقلال موضع‌گیری کرد و از او خواست که درباره عدم حضورش در کادر فنی شفاف‌سازی کند. هاشمی‌نسب که به نظر می‌رسد دلیل عدم حضورش مسائل دیگری غیر از مالی است، تهدید کرد که اگر نکونام توضیح ندهد، او حرف‌های جنجالی خود را درباره سرمربی استقلال فاش خواهد کرد.

ادعاهای آتیلا حجازی علیه نکونام

آتیلا حجازی، که پس از برکناری علی خطیر توسط نکونام به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده بود اما این همکاری محقق نشد، روز گذشته در یک مصاحبه جنجالی، علیه نکونام به شدت موضع‌گیری کرد. حجازی نه تنها نکونام و کادر فنی را به خرافاتی بودن متهم کرد، بلکه مدعی شد که نکونام قصد داشته از نام "حجازی" سوءاستفاده کند. او همچنین نکونام را تهدید کرد که اگر موضوعات را روشن نکند، فایل‌های صوتی خود را منتشر خواهد کرد.

بیانیه باشگاه و ادامه تنش‌ها

باشگاه استقلال شب گذشته در حمایت از جواد نکونام بیانیه‌ای منتشر کرد، اما این بیانیه نه تنها جو را آرام نکرد، بلکه باعث شد هاشمی‌نسب در یک گفت‌وگوی مجازی به تندی دوباره علیه نکونام موضع‌گیری کند. این در حالی است که هنوز نسخه کامل مصاحبه آتیلا حجازی منتشر نشده و به نظر می‌رسد که پس از حواشی فصل گذشته، اکنون دعوای جدیدی در استقلال در حال شکل‌گیری است. نکته قابل توجه این است که آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب در گذشته از دوستان نزدیک نکونام بودند و حالا تقابل آنها با سرمربی استقلال بر جذابیت این داستان افزوده است.

آیا سکوت نکونام خواهد شکست؟

استقلال جمعه‌شب با ملوان بندرانزلی دیدار دارد و هنوز محل برگزاری مسابقه مشخص نشده است. در صورت برگزاری نشست خبری پیش از این دیدار و حضور نکونام، اظهارات او در مورد حواشی اخیر می‌تواند بسیار جذاب و جنجالی باشد. نکونام هفته گذشته از سوال درباره بازگشت هاشمی‌نسب به عنوان یک حاشیه یاد کرد، اما با توجه به موضع‌گیری‌های تند هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی، به نظر می‌رسد که سرمربی استقلال دیر یا زود مجبور به پاسخگویی خواهد شد و باید دید که چه زمانی سکوت او در این زمینه شکسته می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها