خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۲۵
تاریخ خبر:

پشت پرده جدایی محمدحسین مرادمند از استقلال

محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مذاکرات پیچیده، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. این جدایی به دلایل مالی و عدم توافق با مدیران باشگاه به وقوع پیوست.

پشت پرده جدایی محمدحسین مرادمند از استقلال

محمدحسین مرادمند این روزها در حال مذاکره با مدیران باشگاه است تا به صورت رسمی از جمع آبی‌پوشان جدا شود. حضور مرادمند در جایگاه ویژه ورزشگاه قزوین برای تماشای دیدار استقلال و شمس آذر، در کنار احمد شهریاری و پسرش، فرشید سمیعی و مهدی نوروزخانی (مدیرعامل و مدیر حراست باشگاه استقلال)، نشان می‌دهد که این مدافع مشکلی با باشگاه ندارد، اما به نظر می‌رسد جواد نکونام مانع ادامه همکاری او با تیم شده است.

این ماجرا به روزهای پایانی فصل گذشته بازمی‌گردد؛ زمانی که مدیران استقلال پیش از آغاز نقل‌وانتقالات تابستانی به مرادمند پیشنهاد دادند که قراردادش با افزایش ۲۰ یا حداکثر ۳۰ درصدی تمدید شود و در مجموع ۲۰ میلیارد تومان دریافت کند. با این حال، مرادمند که انتظار مبلغ بیشتری را داشت، این پیشنهاد را نپذیرفت. در واکنش به این عدم توافق، باشگاه استقلال با ارسال یک نوتیس، قرارداد مرادمند را به صورت خودکار تمدید کرد.

مرادمند که در فصل گذشته با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان به علاوه ۲۰ درصد آپشن در استقلال حضور داشت، پس از خریدهای پرهزینه باشگاه، به ویژه جذب سامان فلاح با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد تومان، انتظار داشت مبلغ قراردادش بیشتر شود. با این حال، باشگاه استقلال حداکثر ۲۰ میلیارد تومان به علاوه ۲۰ درصد پاداش به او پیشنهاد کرد، رقمی که مرادمند آن را در مقایسه با هزینه‌های انجام شده برای سایر بازیکنان، غیرقابل قبول و حتی توهین‌آمیز تلقی کرد.

این کشمکش‌های مالی بین مرادمند و باشگاه استقلال ادامه یافت و موجب شد این بازیکن تمام پیشنهادهای دیگرش را از دست بدهد. دلیل این موضوع، نوتیسی بود که از سوی باشگاه به او ارسال شده بود و مرادمند نمی‌توانست بدون رضایت باشگاه، تیم را ترک کند. این مدافع تا چند هفته پیش از سه تیم لیگ برتری پیشنهاداتی داشت، اما استقلال با جدایی او مخالفت کرده بود. با این حال، پس از جذب سامان فلاح و پر شدن لیست تیم، به مرادمند اعلام شد که حالا می‌تواند به هر تیمی که بخواهد منتقل شود.

مرادمند دو روز پیش جلسه‌ای با مدیران استقلال برگزار کرد و بر اساس اطلاعات به دست آمده، اگر توافق نهایی حاصل شود، او به زودی از استقلال جدا شده و با تیم جدیدش قرارداد امضا خواهد کرد. گفته می‌شود که مرادمند بابت دو، سه سال اخیر بیش از ۱۵ میلیارد تومان از استقلال طلبکار است و این موضوع نیز یکی از عوامل مؤثر در تصمیم او برای جدایی از این باشگاه بوده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها