خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۳
تاریخ خبر:

راز گچ دست و الحاقیه؛ جنجال جدید در رابطه بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس

اختلافات علنی میان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تراکتور، و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، به تازگی با مطرح شدن موضوعی جدید و مبهم، به اوج خود رسیده است. این اختلافات که با صحبت‌های تند و پاسخ‌های جنجالی همراه است، اکنون به مسئله‌ای مرموز در مورد گچ دست بیرانوند و یک الحاقیه در قراردادش تبدیل شده است.

راز گچ دست و الحاقیه؛ جنجال جدید در رابطه بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم تراکتور، روز گذشته در مصاحبه‌ای با خبرنگاران در ایفمارک، انتقادات تندی علیه رضا درویش مطرح کرد. او درباره الحاقیه جنجالی قراردادش که به واسطه آن توانست قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند، گفت: «شما اگر مدیرعامل هستی که بیرانوند قرارداد داشت و نباید چنین الحاقیه‌ای را به قرارداد اضافه می‌کردی. من هم که می‌خواهم بروم بگذارید همان رضا پرز بمانم و نفر بعدی تیم را بد ببندد و من خدای هواداران پرسپولیس شوم.»

در پاسخ به این صحبت‌ها، رضا درویش امروز به نکته‌ای جنجالی و مرموز اشاره کرد که هواداران پرسپولیس را به تردید واداشته است. درویش گفت: «در مورد الحاقیه بارها صحبت شده و زیاد به این موضوع نمی‌پردازم. اما دوست دارم ایشان (بیرانوند) این سوال را پاسخ دهد الحاقیه‌ای که به درخواستش در قرارداد گنجانده شد چه ارتباطی با مصدومیت و باز شدن گچ دستش داشت؟ بیشتر از این هم در این مورد صحبت نمی‌کنم.»

ماجرای گچ دست بیرانوند به اوایل سال ۱۴۰۳ بازمی‌گردد، زمانی که او در بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد و مجبور به استراحت گردید. این مصدومیت باعث شد که بیرانوند چند بازی پرسپولیس را از دست بدهد، از جمله بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که پرسپولیس در آن شکست خورد.

اکنون این سوال مطرح است که آیا بین گچ دست بیرانوند و الحاقیه قراردادش ارتباطی وجود دارد؟ برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی اظهار داشته‌اند که ممکن است درویش به نکته‌ای اشاره کرده باشد که بیرانوند خواسته است الحاقیه‌ای در قراردادش قرار داده شود تا پس از باز کردن گچ دستش، شرایط بهتری برای خودش فراهم کند. این مسئله همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر مصاحبه‌ها و افشاگری‌های بعدی طرفین بود تا شاید حقایق بیشتری روشن شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها