خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۷۴
تاریخ خبر:

هفته سوم لیگ برتر؛ جدال استقلال‌های تهران و خوزستان، حضور تراکتور در شهر قدس

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، فردا با برگزاری ۴ دیدار آغاز می‌شود.

هفته سوم لیگ برتر؛ جدال استقلال‌های تهران و خوزستان، حضور تراکتور در شهر قدس

در آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا ۴ دیدار برگزار می‌شود. این هفته، تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در یک رویارویی حساس که محل برگزاری آن حاشیه‌های بسیاری داشت در اهواز به میدان خواهند رفت و تراکتور تبریز در تهران مقابل هوادار صف‌آرایی خواهد کرد. بازی‌هایی که به نظر می‌رسد بیش از آن که در میدان رقم بخورد، در میان حاشیه‌ها و حواشی خارج از زمین فوتبال، تعیین کننده باشد.

هوادار تهران – تراکتور تبریز؛ نبرد یک‌طرفه یا شگفتی‌ساز؟

تیم هوادار تهران در دو فصل اخیر همواره مقابل تراکتور شکست خورده و بهترین نتیجه‌ای که توانسته کسب کند، یک تساوی بدون گل بوده است. هوادار پس از یک تساوی بدون گل در مشهد، این هفته نیز به دنبال کسب امتیاز از این دیدار خانگی است. در مقابل، تراکتور تبریز با حضور در تهران به دنبال جبران ناکامی هفته گذشته‌اش مقابل پرسپولیس است و امیدوار است که با حمایت هواداران خود، برتری را از آن خود کند. حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه شهدای شهرقدس، می‌تواند هوادار را در خانه خود به میهمان تبدیل کند. این در حالی است که مهدی رحمتی، سرمربی هوادار، از شرایط تمرینی تیمش گلایه دارد و معتقد است که تیمش از لحاظ آمادگی از سایر تیم‌ها عقب است.

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک؛ نبرد تاکتیکی دو جوان مستعد

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک تا به حال در این فصل بردی کسب نکرده‌اند. مس رفسنجان با یک باخت و یک مساوی و آلومینیوم اراک با دو تساوی به دنبال اولین برد خود در این فصل هستند. در این دیدار، دو مربی جوان و با استعداد فوتبال ایران، محرم نویدکیا و مجتبی حسینی، نبردی تاکتیکی را رقم خواهند زد. اما نارضایتی نویدکیا از شرایط باشگاه و اعتراضاتش به مدیران، شرایط را پیچیده‌تر کرده است. مس رفسنجان که در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده، با از دست دادن سجاد شهباززاده نیز دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، هر دو تیم برای کسب اولین برد خود وارد میدان خواهند شد.

خیبرخرم‌آباد – ذوب‌آهن اصفهان؛ نبرد با دومین اصفهانی در لرستان

تیم خیبرخرم‌آباد برای دومین هفته متوالی میزبان یک تیم اصفهانی است. پس از شکست دردناک مقابل سپاهان، حالا خیبر به دنبال جبران است و این بار در برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرد. ذوب‌آهن با دو تساوی و تنها یک گل زده و خورده، عملکردی متعادل داشته، اما خیبر با یک برد و یک باخت، نشان داده که بازی هجومی‌تری ارائه می‌دهد. خیبری‌ها نمی‌خواهند برای دومین هفته متوالی هوادارانشان را ناامید کنند و این دیدار نویدبخش یک بازی جذاب و پرهیجان است.

استقلال خوزستان – استقلال تهران؛ دوئل آبی‌ها در ورزشگاه قرمزها

تقابل استقلال تهران و استقلال خوزستان همواره از دیدنی‌ترین بازی‌های لیگ برتر بوده است. استقلال تهران با یک برد و یک تساوی به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این فصل است، در حالی که استقلال خوزستان تنها یک امتیاز از دو بازی اول خود به دست آورده و هنوز موفق به گلزنی نشده است. این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه اختصاصی استقلال خوزستان، میزبان این دیدار است. این امر باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است که به حساسیت بازی افزوده است. با حضور بازیکنان کلیدی و مربیان برجسته، این دیدار یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های هفته سوم خواهد بود.

این چهار دیدار تنها بخشی از جذابیت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هستند که پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شوند و می‌توانند تغییرات مهمی در جدول رده‌بندی لیگ ایجاد کنند. با توجه به حساسیت بالای این مسابقات، علاقه‌مندان فوتبال با اشتیاق این هفته را دنبال خواهند کرد.

 

هفته سوم - بزرگداشت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳

هوادار تهران - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای شهرقدس

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

خیبر خرم‌آباد - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی خرم‌آباد

استقلال خوزستان - استقلال، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۹:۱۵، ورزشگاه وطنی قائمشهر

ملوان بندر انزلی - چادرملوی اردکان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی

پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها