خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۱۲
تاریخ خبر:

واکنش تراکتور به جذب مهرداد محمدی

مشکلات دامنه‌دار بازیکنان استقلال و در راس آن‌ها مهرداد محمدی باعث شد که شایعاتی درباره مذاکره او با تراکتور مطرح شود.

واکنش تراکتور به جذب مهرداد محمدی

خروج نام مهرداد محمدی از لیست استقلال و شرایط عجیب او باعث شد که این بازیکنان در تمرینات استقلال شرکت نکند. در ادامه و پس از مصاحبه نکونام و ذکر این موضوع که محمدی در صورت حل نشدن مشکلات قصد ترک استقلال را دارد، شنیده شد که تراکتور و پرسپولیس پیشنهادهای جذابی را به این ستاره ناراضی استقلال داده‌اند.

سعید مظفری‌زاده درباره وضعیت کنونی باشگاه تراکتور بیان کرد: با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ، دراگان اسکوچیچ به بازیکنان چند روز استراحت داد. البته برنامه‌های آماده‌سازی فردی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود و از پنجشنبه تمرینات تیم دوباره آغاز شد. امیدواریم روند مثبت‌مان را ادامه دهیم.

او درباره امیدواری به موفقیت تراکتور در مسابقات آسیایی گفت: ما مرحله به مرحله و بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم در هر رقابت و جامی که شرکت می‌کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به رضایت هواداران از عملکرد تیم در هفته‌های ابتدایی اظهار داشت: «هواداران ما همیشه عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند و پشتیبان ما هستند. به هر حال گاهی اوقات اگر نقطه ضعفی باشد انتقاد می‌کنند و ما هم می‌پذیریم، ولی همیشه هدف مسئولان باشگاه این بوده است که تیم را در بهترین شرایط ببندند و نتایج خوب بگیرند. خدا را شکر امسال شرایط تیم ما خوب است و ان‌شاءالله با تمرکز پیش برویم تا به هدفی که داریم برسیم.»

مظفری‌زاده درباره فشار روانی ناشی از پیش‌بینی کارشناسان مبنی بر قهرمانی تراکتور گفت: خوشبختانه هم اسکوچیچ و هم بازیکنان ما بزرگ و اسمی هستند و به این مسائل توجه ندارند. همانطور که گفتم، ما بازی به بازی و مرحله به مرحله جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به هدف‌مان برسیم.

در مورد شایعه حضور مهرداد محمدی در تراکتور، مظفری‌زاده یادآور شد: تیم ما تکمیل است و لیست‌مان تقریبا کامل شده است. ما صحبت خاصی با او نداشتیم. «با این اوصاف پس شایعه حضور مهرداد محمدی در تراکتور صحت ندارد؟» وی در پاسخ گفت: در مورد نفر خاصی صحبت نمی‌کنم، ولی همانطور که گفتم تیم‌مان در حال حاضر تکمیل است.

در پاسخ به پرسش درباره مشکلات احتمالی با سقف قرارداد، مظفری‌زاده تأکید کرد: خیر، مشکلی نداشتیم. ما براساس سقف پیش رفتیم و مشکلی وجود ندارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها