خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۶
تاریخ خبر:

مظفری‌زاده: مدیران پرسپولیس از احساسات هواداران سو استفاده می‌کنند؛ برای بیرانوند جشن بازگشت می‌گرفتند!

سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور، در واکنش به صحبت‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره پرونده شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند و تراکتور، به شدت انتقاد کرد. او از عدم صداقت در بیان مسائل و بازی با احساسات هواداران پرسپولیس سخن گفت.

مظفری‌زاده: مدیران پرسپولیس از احساسات هواداران سو استفاده می‌کنند؛ برای بیرانوند جشن بازگشت می‌گرفتند!

سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور، پس از جلسه کمیته وضعیت برای بررسی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور، واکنش تندی نشان داد. وی اظهار داشت: "برخی از اظهارات دوستان در باشگاه پرسپولیس جای تعجب دارد. بازی با کلمات و فرافکنی هیچ کمکی به وضعیت آنان نمی‌کند. در پرونده فعلی، حتی مشخص نیست که شکایت علیه بیرانوند است یا تراکتور. این ابهام در خواسته‌های پرسپولیس موجب شده تا ما نیز دفاعیه‌ای ندهیم."

وی افزود: "پرسپولیس در حالی از غرامت سخن می‌گوید که مشخص نیست خواسته‌شان از چه کسی است. آیا این غرامت را از تراکتور می‌خواهند یا از بیرانوند؟ با این وجود، وکلای تراکتور و بیرانوند در جلسه شرکت کردند و صحبت‌های مسئولان پرسپولیس را شنیدند. کمیته وضعیت به ما یک هفته فرصت داد تا پس از مشخص شدن خواسته‌های پرسپولیس، لایحه دفاعی خود را ارائه کنیم."

مظفری‌زاده به فرافکنی‌های پرسپولیس اشاره کرد و گفت: "آنها پیش از حکم نهایی، صحبت از سه بر صفر شدن بازی‌ها به سود خود می‌کنند. این نوع اظهارات نادرست است و خود را جای محکمه گذاشته‌اند." وی ادامه داد: "ما به قدرت و سلامت ارکان فدراسیون اعتماد داریم و مطمئنیم که این فرافکنی‌ها تأثیری در برقراری عدالت نخواهد داشت."

سرپرست باشگاه تراکتور با اشاره به تناقضات در رفتار پرسپولیس افزود: "یک سال پیش برای بازگشت بیرانوند جشن گرفتند و اکنون از فوت هوادار مرحوم خود برای تحت تأثیر قرار دادن احساسات هواداران سوء استفاده می‌کنند. این درست نیست که پس از یک سال، مسئله‌ای احساسی را مطرح کنند تا ضعف‌های مدیریتی خود را پوشش دهند."

او تصریح کرد: "پرسپولیسی‌ها بهتر است با هوادارانشان صادق باشند و به جای فرافکنی، اشتباهات مدیریتی خود را بپذیرند. بازی رسانه‌ای و روش‌های قدیمی دیگر جواب نمی‌دهد و نمی‌توان با این روش‌ها حقیقت را پنهان کرد. همچنین، این نوع اظهار نظرها نشان می‌دهد که برخی دوستان اطلاعی از قوانین فوتبالی ندارند."

مظفری‌زاده در پایان تاکید کرد: "ما در دنیای امروز زندگی می‌کنیم که نمی‌توان حقیقت را با فضاسازی‌های رسانه‌ای پنهان کرد. هواداران باید از حقایق مطلع باشند و انتظار صداقت از مسئولان دارند."

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها