خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۳
تاریخ خبر:

توافق پنهانی با تراکتور برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس!

اختلافات میان علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده است و در حال حاضر، هیچ‌یک از طرفین تمایل به کوتاه آمدن از مواضع خود ندارند. اما شواهد نشان می‌دهد که توافقی غیررسمی میان طرفین در حال شکل‌گیری است.

توافق پنهانی با تراکتور برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس!

سایت خبری پنجره به نقل از خبرگزاری ایرنا: داستان از تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شد، زمانی که علیرضا بیرانوند با استناد به یک بند خاص، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و مدعی شد که این اقدام قانونی بوده است. طبق این بند، او حق داشت تا ۱۵ روز پس از پایان مسابقات و در صورت عدم دریافت مطالبات، قرارداد را به صورت یک‌طرفه لغو کند.

پس از این اقدام، باشگاه پرسپولیس به سرعت وارد عمل شد و از بیرانوند شکایت کرد. این باشگاه معتقد است که تمام مطالبات بیرانوند پرداخت شده و او حق ندارد قرارداد را فسخ کند. بیرانوند پس از این مسئله، به طور رسمی به تیم تراکتور پیوست و پرونده اختلافات هنوز در مراحل قانونی باقی مانده است.

نکته جالب در این میان، مذاکراتی است که به تازگی انجام شده است. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، اخیراً در مصاحبه‌ای به بخشی از این مذاکرات اشاره کرد. گفته می‌شود که حدود دو هفته پیش، مذاکراتی برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با همان قرارداد قبلی صورت گرفته است. اما درخواست بیرانوند برای مبلغی بیشتر از آنچه پرسپولیس برای او در نظر گرفته بود، باعث پیچیدگی بیشتر موضوع شد.

مدیران پرسپولیس و تراکتور مذاکراتی را آغاز کردند که در ابتدا تراکتور خواستار ۲۰ میلیارد تومان غرامت شد، اما این مبلغ با مذاکره به ۷ میلیارد تومان کاهش یافت. این مبلغ قرار بود به حساب تراکتور واریز شود تا رضایتنامه بیرانوند به نام پرسپولیس صادر شود. با این حال، توافق مالی نهایی با بیرانوند به نتیجه نرسید، چرا که او درخواست قرارداد ۵۵ میلیارد تومانی داشت که با مخالفت پرسپولیس مواجه شد.

نتیجه این مذاکرات، منتفی شدن بازگشت بیرانوند به پرسپولیس و ادامه همکاری او با تراکتور بود. اکنون باید منتظر ماند و دید که رأی نهایی فدراسیون فوتبال به نفع کدام طرف خواهد بود. تا این لحظه، هیچ‌یک از طرفین تمایل به تسلیم شدن نشان نداده‌اند و به نظر می‌رسد این مسئله به همین سادگی حل نخواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها