خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۶
تاریخ خبر:

آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور توضیحاتی ارائه داد. او تاکید کرد که هیچ تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و همه اخبار منتشر شده تنها حدس و گمان هستند.

آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان، درباره پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور توضیح داد: "دومین جلسه رسیدگی به این پرونده روز دوشنبه با حضور وکلا و نمایندگان هر دو طرف در محل کمیته وضعیت بازیکنان برگزار شد. در این جلسه، توضیحات و دفاعیات نمایندگان دو طرف شنیده شد."

وی در ادامه اظهار داشت: "با توجه به درخواست تمدید زمان از سوی طرفین، کمیته وضعیت بازیکنان منتظر دریافت لوایح تکمیلی آنها است. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ رأی یا تصمیمی در خصوص این پرونده اتخاذ نشده و تمامی اخبار منتشره درباره مفاد رأی کمیته وضعیت تنها حدس و گمان بوده و بدون اساس است."

نورشرق با تاکید بر اینکه هنوز تصمیم‌گیری نهایی در مورد این پرونده انجام نشده است، از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اطلاعات نادرست و بی‌اساس خودداری کنند. او افزود: "اطلاعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها در مورد تصمیمات کمیته وضعیت بازیکنان درست نیست و نباید به این اخبار توجه کرد."

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پس از فسخ یک طرفه قرارداد، از پرسپولیس به تراکتور تبریز منتقل شد. این انتقال باعث بروز اختلافات و شکایات بین باشگاه پرسپولیس و تراکتور شد و به همین دلیل پرونده به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ارجاع داده شد.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد که تمامی تصمیمات این کمیته بر اساس قوانین و مقررات فوتبال ایران اتخاذ خواهد شد و هدف اصلی برقراری عدالت در همه پرونده‌های مرتبط با وضعیت بازیکنان است. او اظهار امیدواری کرد که نتیجه نهایی این پرونده به زودی اعلام شود و تمامی طرفین به آن احترام بگذارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها