خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۴۰
تاریخ خبر:

فیفا تحقیقات خود را درباره بازی جنجالی فوتسال ایران و فرانسه آغاز کرد

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تحقیقات خود را پیرامون بازی بحث‌برانگیز تیم‌های ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال، که به شایعاتی درباره تعمدی بودن نتیجه باخت فرانسه به منظور اجتناب از رویارویی با برزیل دامن زده است، آغاز کرده است.

فیفا تحقیقات خود را درباره بازی جنجالی فوتسال ایران و فرانسه آغاز کرد

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرده که تحقیقات درباره بازی تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال را آغاز کرده است. این دیدار که در سومین و آخرین بازی گروه F برگزار شد، با شایعاتی مبنی بر تعمدی بودن نتیجه و تلاش تیم‌ها برای انتخاب مسیر راحت‌تر در مراحل بعدی مسابقات همراه بود.

پیش از آغاز این دیدار شایعاتی منتشر شد که هر دو تیم ایران و فرانسه ترجیح می‌دهند در رتبه دوم گروه قرار بگیرند تا از مسیر دشوارتری که شامل رویارویی با قهرمانان جهان و آفریقا، یعنی برزیل و مراکش بود، دوری کنند. برنده این بازی باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با مراکش، یکی از قدرت‌های فعلی فوتسال جهان و قهرمان آفریقا، روبرو می‌شد و سپس احتمالا با تیم قدرتمند برزیل که در مرحله گروهی ۲۷ گل به ثمر رسانده و تنها دو گل دریافت کرده است، مواجه می‌شد.

پس از پایان بازی، که با پیروزی ایران همراه بود، برخی تیم‌ها به نتیجه آن اعتراض کردند و ادعا کردند که فرانسه عمداً بازی را واگذار کرده تا از رویارویی با برزیل در مراحل بعدی جلوگیری کند. سخنگویان برخی تیم‌ها معتقدند که این اقدام به قصد قرار گرفتن فرانسه در بخش راحت‌تری از جدول بوده است.

فیفا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: "ما از شکایات تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال درباره بازی ایران و فرانسه در گروه F مطلع هستیم. تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد، هیچ اظهار نظر دیگری نخواهیم کرد."

طبق نتایج به‌دست‌آمده، تیم فرانسه در رتبه دوم گروه قرار گرفت و قرار است در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم تایلند برود. تیم ملی ایران نیز در روز پنجشنبه با تیم مراکش بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله بعد با برزیل روبرو خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک