خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۶۰
تاریخ خبر:

فوری: پایان تلخ، جواد نکونام از استقلال جدا شد؟

پس از شکست در داربی پایتخت، جواد نکونام با صحبت‌هایی که در رختکن تیم استقلال انجام داد، احتمال جدایی‌اش از این تیم را تقویت کرد. سرمربی آبی‌ها که در نشست خبری حاضر نشد، به گفتگو با بازیکنان پرداخت و از شرایط سخت خود در این فصل گفت.

فوری: پایان تلخ، جواد نکونام از استقلال جدا شد؟

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، پس از شکست تلخ تیمش در داربی پایتخت، صحبت‌هایی را در رختکن با بازیکنان انجام داد که به نظر می‌رسد نشانه‌هایی از خداحافظی او با تیم باشد. این شکست ممکن است نقطه پایانی بر حضور نکونام در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد. وی که به دلیل شرایط ویژه از حضور در نشست خبری پس از بازی عذرخواهی کرده بود، ترجیح داد در رختکن باقی بماند و مشکلاتی را که از ابتدای فصل با آن‌ها دست به گریبان بوده است، با بازیکنان مطرح کند.

نکونام در خلال صحبت‌هایش به حواشی روزهای اخیر نیز اشاره کرد و از اتفاقات ناگواری که تیم را تحت تأثیر قرار داده بود، انتقاد کرد. او اظهار داشت که به عنوان فردی که خود را یک استقلالی می‌داند، تمایلی ندارد که دشمنی‌ها با شخص او باعث آسیب رسیدن به تیم محبوبش شود. 

وی همچنین به حوادثی مانند برگزاری نشست خبری توسط داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل استقلال، اشاره کرد و مدعی شد برخی اقدامات و فشارها، ادامه همکاری و دستیابی به موفقیت تیم را در این فصل دشوار کرده است. این سخنان در حالی مطرح شد که احمد شهریاری و فرشید سمیعی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، پس از بازی از نکونام حمایت کردند و بر ادامه همکاری با او تأکید داشتند.

با این وجود، صحبت‌های نکونام در رختکن به گونه‌ای بود که رنگ و بوی خداحافظی داشت و شایعات درباره جدایی احتمالی او را تقویت کرد. حال باید منتظر روزهای آینده بود تا مشخص شود آیا سرمربی استقلال در تمرینات پیش از دیدار حساس با السد حضور خواهد داشت یا به صورت رسمی از سمت خود استعفا خواهد داد؟

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک