خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۱۹
تاریخ خبر:

اتهام جعل سند؛ شکایت جدید بیرانوند علیه پرسپولیس

ماجرای حقوقی میان علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس، که مدت‌هاست جریان دارد، با طرح شکایت جدید در ابعاد پیچیده‌تری دنبال می‌شود. این دروازه‌بان سابق پرسپولیس حالا این باشگاه را به جعل اسناد مالی متهم کرده و این پرونده حساسیت بیشتری پیدا کرده است.

اتهام جعل سند؛ شکایت جدید بیرانوند علیه پرسپولیس

پرونده حقوقی میان باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان سابق این تیم، علیرضا بیرانوند، که از ماه‌ها پیش آغاز شده، همچنان با ابعاد تازه‌ای ادامه دارد. این بار، بیرانوند با طرح شکایتی جدید علیه پرسپولیس، این باشگاه را متهم به جعل اسناد مالی کرده است. وکیل بیرانوند با ارسال این شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدعی شده است که پرسپولیس در ارائه اسناد مرتبط با پرداخت‌ها به بازیکن، دست به جعل زده است.

در شکایت جدید، ادعا شده که باشگاه پرسپولیس ابتدا مدارکی را به عنوان پاداش ارائه کرده، اما در ادامه همان اسناد را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به عنوان پرداخت آپشن‌های قرارداد بازیکن معرفی کرده است. این اتهام جدید، وضعیت پرونده‌ای که پیش‌تر هم پیچیده و طولانی بود را با چالش بیشتری مواجه کرده است.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس ماه‌ها قبل از بیرانوند به خاطر فسخ یک‌طرفه قرارداد به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود و هنوز رأیی در این خصوص صادر نشده، به نظر می‌رسد شکایت جدید از سوی بیرانوند صدور رأی نهایی این پرونده را باز هم به تعویق بیندازد.

با وجود گذشت شش هفته از شروع لیگ برتر، سرنوشت این پرونده همچنان نامشخص است و مشخص نیست این دعوای حقوقی چه زمانی به پایان خواهد رسید. در پی این شکایت و اتهام جعل، ایسنا با مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس تماس گرفت تا در این باره پاسخگویی کنند، اما آن‌ها از اظهار نظر خودداری کردند. پیش‌تر نیز خبرهایی مبنی بر احتمال صدور رأی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند در اواسط این هفته منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد با طرح اتهام جدید، این موضوع به تعویق بیفتد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک