خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۲۴
تاریخ خبر:

پرسپولیس اتهام جعل سند را رد کرد: ادعاهای بیرانوند کاملا بی‌اساس است

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه به اتهام جعل اسناد مالی، این ادعا را به‌طور کامل رد کرد. وی تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس وظایف حرفه‌ای خود را به‌درستی انجام می‌دهد و این شکایت هیچ تأثیری بر روند دادرسی و صدور رأی نهایی نخواهد داشت.

پرسپولیس اتهام جعل سند را رد کرد: ادعاهای بیرانوند کاملا بی‌اساس است

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه به اتهام جعل اسناد مالی، تصریح کرد که این موضوع کاملاً خلاف واقع است. او با اشاره به موارد مشابه، گفت: معمولاً افراد معدودی سعی می‌کنند با شایعه‌سازی و ایجاد ابهام به دنبال راه‌حل‌هایی برای فرار از مقررات باشند. از طریق رسانه‌ها از این شکایت مطلع شدم و یادآوری می‌کنم که مدت‌ها قبل هم بیرانوند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به وکیلش دستور داده برای مطالباتش به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند. اما در نهایت مشاهده شد که این موضوع تنها جنبه رسانه‌ای داشت و عملی نشد.

هدایتی با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس وظایف خود را به‌طور حرفه‌ای انجام می‌دهد، افزود: تمام ارکان باشگاه پرسپولیس مشغول انجام وظایف خود هستند و به‌هیچ‌وجه تمایلی به ورود به مسائل حاشیه‌ای ندارند. هرچند که علیرضا بیرانوند شکایت‌های متعددی داشته باشد، باشگاه به تمامی موارد ابلاغی پاسخ خواهد داد. اما هواداران باید بدانند که این ادعاها نادرست است و ما حق خود را برای طرح ادعای افترا محفوظ می‌دانیم.

در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا این شکایت جدید می‌تواند منجر به تأخیر در صدور رأی پرونده بیرانوند شود، هدایتی با قاطعیت اعلام کرد: به‌هیچ‌وجه این اتفاق نخواهد افتاد. کمیته‌های فدراسیون فوتبال حرفه‌ای عمل می‌کنند و هیچ شایعه‌ای نمی‌تواند مانع جریان دادرسی و ابلاغ احکام شود.

در پایان، معاون حقوقی پرسپولیس در خصوص زمان صدور رأی نهایی پرونده فسخ قرارداد بیرانوند، اظهار داشت: ما همچنان منتظر ابلاغ رأی نهایی هستیم و هنوز خبری در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک