خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۰۳
تاریخ خبر:

پایان دوران جواد نکونام در استقلال با شکست مقابل السد

تیم فوتبال استقلال در دومین هفته از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قطر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد. این بازی در حالی برگزار شد که اشتباهات پیاپی بازیکنان استقلال، به ویژه در خط دفاع، نقش کلیدی در شکست تلخ این تیم داشت.

پایان دوران جواد نکونام در استقلال با شکست مقابل السد

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، تیم استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در دوحه به مصاف السد قطر رفت. آبی‌پوشان در نیمه نخست این دیدار نمایش نسبتاً بهتری داشتند و فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف خلق کردند. گوستاوو بلانکو و رامین رضاییان چندین بار با حرکات تهاجمی خود، تیم را تا مرز گلزنی پیش بردند. با این حال، برخلاف جریان بازی و روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۴۰، حسین حسینی، با اشتباهی عجیب، دروازه استقلال را به روی السد گشود.

پس از این گل، استقلال به فشار خود برای رسیدن به گل تساوی ادامه داد اما نیمه اول بدون نتیجه‌ای مثبت برای این تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم، استقلال در تلاش برای جبران نتیجه، اما با اشتباهات پی‌درپی در خط دفاع مواجه شد. سامان فلاح و رافائل سیلوا در دو موقعیت مهم با اشتباهات فردی خود توپ را لو دادند، اما درخشش حسینی مانع از گل‌های بیشتر شد. در نهایت، روزبه چشمی در محوطه جریمه اکرم عفیف را متوقف کرد و عفیف در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی دومین گل السد را به ثمر رساند.

با وجود حملات بیشتر استقلال، این تیم نتوانست به گل برسد و اشتباهات پرتکرار بازیکنان در زمین، باعث شد آن‌ها نتوانند نتیجه را جبران کنند. با این شکست و با توجه به استعفای جواد نکونام، احتمال تغییرات در کادر فنی استقلال در آینده‌ای نزدیک افزایش یافته است.

در پایان هفته دوم این رقابت‌ها، استقلال با یک برد و یک باخت، سه امتیازی باقی ماند و شرایط این تیم همچنان بحرانی به نظر می‌رسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک