خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۸۸
تاریخ خبر:

حمله مجدد کوین یامگا به مدیران استقلال: مدیران استقلال مرا در ایران گروگان گرفته‌اند

کوین یامگا، بازیکن سابق استقلال، از مشکلات مالیاتی و عدم همکاری باشگاه استقلال برای خروج از ایران پرده برداشت. وی مدعی است که به دلیل بدهی‌های مالیاتی باشگاه، قادر به ترک ایران نیست و این مسئله به شدت زندگی حرفه‌ای و شخصی او را تحت تأثیر قرار داده است.

حمله مجدد کوین یامگا به مدیران استقلال: مدیران استقلال مرا در ایران گروگان گرفته‌اند

کوین یامگا، بازیکن فرانسوی سابق استقلال، در گفت‌وگویی جدید درباره رفتارهای نامناسب مدیریت باشگاه استقلال و مشکلاتی که برای او ایجاد شده، سخن گفت. یامگا که اخیراً به تیم نساجی پیوسته و موفق به گلزنی برابر تیم سابقش شده است، به دلیل مسائل مالیاتی همچنان درگیر مشکلاتی با باشگاه استقلال است. وی بیان کرد که به دلیل این مشکلات، قادر به خروج از کشور نیست.

یامگا که در طول حضورش در استقلال از ناحیه چشم دچار آسیب شدیدی شد، اخیراً با نساجی قرارداد امضا کرده و نشان داده که هیچ مشکلی برای ادامه بازی ندارد. اما مسئله مهم‌تر برای این بازیکن، عدم توانایی‌اش برای خروج از ایران است. او در مصاحبه‌ای گفت: «به ساده‌ترین شکل ممکن بگویم، مدیران استقلال مرا در ایران گروگان گرفته‌اند و من اجازه خروج از کشور را ندارم. به مدت ۶ هفته مداوم از آنها درخواست کردم که برایم ویزای خروج بگیرند، اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت خودم به سفارت رفتم تا پیگیری کنم، اما درخواست من رد شد زیرا پرونده مالیاتی دارم. در حالی که باشگاه به من گفته بود مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

یامگا در ادامه ماجرای مراجعه‌اش به اداره مالیات را توضیح داد و گفت که او با اطلاعات دروغین باشگاه مواجه شده است. او گفت: «روز گذشته به اداره مالیات رفتم و در کمال تعجب به من گفتند که هیچ مالیاتی از سوی باشگاه استقلال پرداخت نشده است. حتی بعد از اینکه مدارکی از سوی باشگاه به اداره مالیات ارائه دادم، درخواست خروج من رد شد. آنها به من گفتند که مدارک ارسالی از سوی باشگاه نادرست بوده و در واقع باشگاه دروغ گفته است.»

این بازیکن برجسته، که سابقه گلزنی‌های زیادی برای استقلال دارد، در خصوص وضعیت سلامتی و نیازش به ترک ایران گفت: «من نیاز فوری دارم که برای بررسی‌های پزشکی و چک آپ سلامتی از کشور خارج شوم و حتی با پزشک شخصی خودم نیز هماهنگ کرده‌ام. اما متأسفانه باشگاه مالیات مرا پرداخت نکرده و اداره مالیات هم به دلیل این تأخیر جریمه‌هایی در نظر گرفته است. این موضوع به شدت مرا در شرایط دشواری قرار داده است.»

یامگا همچنین اظهار داشت که استقلال سه مرتبه به او اعلام کرده که مالیات پرداخت شده است و حتی مدارکی به او ارسال کرده‌اند. با این حال، او در اداره مالیات متوجه شده که این ادعاها دروغ بوده است. یامگا در پایان گفت: «من به فیفا مراجعه خواهم کرد، زیرا در قراردادم ذکر شده که باشگاه استقلال مسئولیت پرداخت مالیات را برعهده دارد. من دنبال ایجاد مشکل برای باشگاهی که روزهای خوبی در آن داشتم نیستم، اما باید این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود. از این وضعیت خسته شده‌ام و امیدوارم هواداران استقلال مرا درک کنند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک