خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۵
تاریخ خبر:

مقصد احتمالی امیرارسلان مطهری مشخص شد

در حالی که بازار نقل‌وانتقالات تابستانه همچنان داغ است، گفته می‌شود که مس رفسنجان به شدت به دنبال جذب امیرارسلان مطهری، مهاجم سابق استقلال، است.

مقصد احتمالی امیرارسلان مطهری مشخص شد

سایت خبری پنجره به نقل از فوتبال ۳۶۰: مس رفسنجان که خود را برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند، با مشکلات مالی فراوانی روبروست که این مسئله باعث شده تا محرم نویدکیا، سرمربی تیم، بار دیگر نسبت به استعفا از سمت خود تهدید کند. با وجود تلاش‌های باشگاه برای جلب رضایت نویدکیا و انجام خریدهای جدید، این سرمربی جوان هنوز از وضعیت موجود رضایت ندارد.

در فهرست خریدهای جدید مس رفسنجان، نام‌هایی چون علی شجاعی، فرشید اسماعیلی و مهدی شریفی به چشم می‌خورد، در حالی که داوود نوشی‌صوفیانی، رامتین سلیمان‌زاده و محمدمهدی محبی به همراه منتظر محمد در فهرست خروجی‌ها قرار دارند. جالب است که هنوز تناسب زیادی میان ورودی‌ها و خروجی‌های تیم دیده نمی‌شود و این موضوع موجب انتقادات نویدکیا شده است. خریدهای تابستانی مس، همگی تجربه بازی در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت را دارند و به نظر می‌رسد که امیرارسلان مطهری نیز به زودی به این جمع اضافه خواهد شد.

محرم نویدکیا، با وجود ادامه همکاری با سجاد شهباززاده و نامشخص بودن وضعیت حسین مهربان، به شدت به تقویت خط حمله تیمش تاکید دارد. یکی از خواسته‌های اصلی او، جذب امیرارسلان مطهری است، مهاجمی که پس از تجربه‌های ناموفق اخیر در استقلال و تراکتور تبریز، هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

مطهری، که روزهای پرتنشی را در استقلال گذرانده و به یادماندنی‌ترین خاطراتش مربوط به دربی پایتخت است، اکنون در حال بررسی پیشنهادات مختلف است. مذاکرات مس رفسنجان با این مهاجم 31 ساله مثبت ارزیابی شده، اما او هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. علاوه بر پیشنهاد مس، دو پیشنهاد دیگر نیز روی میز مطهری قرار دارد و احتمالاً تا پایان هفته، او تصمیم نهایی خود را درباره تیم آینده‌اش اعلام خواهد کرد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها