خبرهای داغ
کدخبر: ۲۹۶۰
تاریخ خبر:

کاپیتان استقلال باز هم از تیم ملی خط خورد!

محمدرضا اخباری، دروازه‌بان آماده گل‌گهر سیرجان، با عملکرد درخشان خود در لیگ برتر این فصل، به یکی از گزینه‌های اصلی دعوت به تیم ملی تبدیل شده است. گفته می‌شود او به‌عنوان جانشین حسین حسینی در لیست جدید تیم ملی قرار می‌گیرد و برای مسابقات آتی مقابل ازبکستان و قطر آماده خواهد شد.

کاپیتان استقلال باز هم از تیم ملی خط خورد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان، با توجه به عملکرد بی‌نظیرش در هفته‌های اخیر لیگ برتر، در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته و احتمالاً جایگزین حسین حسینی خواهد شد. این خبر در حالی منتشر شده که اخباری در نقل و انتقالات تابستانی، یکی از گزینه‌های اصلی برای جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بود، اما به دلیل قراردادش با گل‌گهر، این انتقال صورت نگرفت.

ادامه حضور اخباری در گل‌گهر سیرجان، اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید یک توفیق اجباری باشد، اما به نفع او تمام شد. این دروازه‌بان سابق تراکتور و سایپا در شش هفته گذشته لیگ، با عملکردی درخشان توانسته است تنها یک گل دریافت کند و آن هم از روی نقطه پنالتی در هفته اول مسابقات مقابل تیم ملوان به ثمر رسید. گل ملوان توسط امید نورافکن در دقیقه ۵۲ به ثمر رسید، اما از آن زمان تا امروز، اخباری موفق به حفظ دروازه خود شده و در پنج بازی بعدی مقابل تیم‌های استقلال خوزستان، نساجی، مس‌ رفسنجان، هوادار و خیبر هیچ گلی دریافت نکرده است.

عملکرد بی‌نقص اخباری باعث شده تا ۴۸۸ دقیقه بدون دریافت گل دروازه‌اش را بسته نگه دارد، رکوردی که او را به ادامه این روند امیدوار کرده و شاید بتواند رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این درخشش از چشم امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی دور نمانده و اخباری با تحویل پاسپورت خود به فدراسیون فوتبال، به‌عنوان یکی از دعوت‌شدگان به اردوی جدید تیم ملی برای بازی مقابل ازبکستان و قطر معرفی شده است.

با توجه به افت حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، این احتمال وجود دارد که محمدرضا اخباری به‌عنوان جانشین او در لیست تیم ملی قرار گیرد. اخباری تجربه حضور در اردوهای تیم ملی را نیز در سال‌های گذشته داشته و یکی از چهره‌های با‌تجربه در بخش دروازه‌بانی محسوب می‌شود. حضور او در تیم گل‌گهر با کلین‌شیت‌های متوالی همراه بوده و به نظر می‌رسد او به زودی پاداش این عملکرد درخشان را با دعوت به تیم ملی دریافت کند.

علاوه بر اخباری، پاسپورت مهدی زارع، مدافع جوان گل‌گهر نیز توسط فدراسیون فوتبال دریافت شده، اما احتمال حضور او در اردوهای تیم ملی کمتر به نظر می‌رسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک