خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۶۳
تاریخ خبر:

سرمربی خارجی استقلال در راه تهران

پس از جدایی جواد نکونام، باشگاه استقلال وارد فاز مذاکرات با چند گزینه داخلی و خارجی شد و اکنون به نظر می‌رسد به زودی سرمربی جدید تیم معرفی خواهد شد. مذاکرات نهایی در جریان است و احتمال دارد تا ۲۴ ساعت آینده این مربی خارجی به تهران سفر کند.

سرمربی خارجی استقلال در راه تهران

باشگاه استقلال پس از جدایی غیرمنتظره جواد نکونام، به سرعت مذاکرات خود را با چند گزینه داخلی و خارجی آغاز کرد تا بتواند هرچه زودتر سرمربی جدیدی برای تیم انتخاب کند. طبق اطلاعاتی که از منابع مطلع به دست آمده، این باشگاه در حال حاضر به دو گزینه نهایی برای تصدی این پست رسیده است.

مدیران استقلال اکنون در مرحله پایانی مذاکرات با این گزینه‌ها هستند و بر اساس پیگیری‌های انجام شده، اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، قرار است در طی ۲۴ ساعت آینده از سرمربی جدید خود رونمایی کنند. این مربی که گفته می‌شود خارجی است، در صورت موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات، مراحل دریافت ویزا و تهیه بلیت خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود که در روزهای ابتدایی هفته آینده به تهران سفر کند تا هدایت تمرینات استقلال را بر عهده بگیرد.

در همین حال، تمرینات تیم استقلال پس از سه روز استراحت، امروز از سر گرفته شده است. در این تمرینات، سهراب بختیاری‌زاده به عنوان موقت وظیفه هدایت تیم را بر عهده دارد تا زمانی که سرمربی جدید به تهران برسد و رسماً کار خود را آغاز کند.

با توجه به حساسیت فصل پیش‌رو و هواداران مشتاق استقلال، انتخاب صحیح سرمربی جدید یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه به شمار می‌رود و همه در انتظار هستند که ببینند چه کسی هدایت این تیم پرطرفدار را برعهده خواهد گرفت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک