خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۵۵
تاریخ خبر:

پرسپولیس نه بردن در آسیا را بلد است و نه گل زدن!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل السد قطر شکست خورد. با وجود برتری در میدان و ایجاد فرصت‌های متعدد، سرخ‌پوشان نتوانستند از این موقعیت‌ها بهره ببرند و شکست دیگری در کارنامه خود ثبت کردند.

پرسپولیس نه بردن در آسیا را بلد است و نه گل زدن!

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، در هفته سوم به مصاف تیم السد قطر رفت و این دیدار در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد.

با اینکه شاگردان خوان کارلوس گاریدو در جریان مسابقه عملکرد بهتری نسبت به میزبان خود داشتند، اما این برتری در نهایت نتیجه‌ای برایشان به همراه نداشت و بازی با نتیجه ۱ بر ۰ به سود السد پایان یافت. این شکست، امیدهای پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کم‌رنگ‌تر کرد. سرخ‌پوشان تلاش کردند پس از دریافت گل در هر دو نیمه بازی با حملاتی پی‌درپی به دروازه السد، نتیجه را جبران کنند، اما بارها با بی‌دقتی فرصت‌های خوب گلزنی را از دست دادند.

پرسپولیس با مشکلات گلزنی در لیگ نخبگان روبرو است؛ در این بازی، شاگردان گاریدو ۲۴ بار به سمت دروازه السد شوت زدند، اما موفق به گلزنی نشدند. دروازه‌بان السد، برشام، با ۵ مهار فوق‌العاده توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و مهاجمان پرسپولیس هم با از دست دادن ۳ موقعیت مسلم گلزنی، باعث شدند تیمشان دست خالی قطر را ترک کند. جالب اینجاست که پرسپولیس در این دیدار با امید گل ۲.۲۸ بازی را به پایان رساند، اما همچنان در باز کردن دروازه حریف ناتوان بود. این اولین باری بود که پرسپولیس با امید گل بالای ۲ موفق به گلزنی نمی‌شود.

آمار عجیب‌تر این است که در سه بازی این فصل لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس ۴۷ شوت به سمت دروازه حریفان داشته و امید گل ۴.۲۵ را ثبت کرده، اما تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. این ناکامی در گلزنی و فرصت‌سوزی‌های پیاپی موضوعی بود که گاریدو، سرمربی پرسپولیس، نیز در نشست خبری پس از بازی به آن اشاره کرد و از عدم دقت مهاجمان تیم ابراز نگرانی نمود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک