خبرهای داغ
کدخبر: ۵۳۸
تاریخ خبر:

مشکلات ادامه‌دار استادیوم تختی؛ استقلال و پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرده است که استقلال و پرسپولیس به تعهدات مالی خود برای بازسازی ورزشگاه تختی عمل نکرده‌اند و این موضوع باعث تأخیر در آماده‌سازی این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ برتر شده است.

مشکلات ادامه‌دار استادیوم تختی؛ استقلال و پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکردند

علی جوادی، در این نشست، درباره وضعیت کنونی ورزشگاه تختی و برنامه‌های آتی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: "قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای با حضور تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، برگزار کنیم. اما تاکنون مصوبات سه هفته پیش مبنی بر تخصیص اعتبارات از سوی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای تکمیل بازسازی تختی عملی نشده و از برنامه‌های عملیاتی عقب هستیم."

وی افزود: "هر چقدر انجام مصوبات به تأخیر بیافتد، آماده‌سازی تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ نیز با تأخیر مواجه خواهد شد. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دیگر اعتباری برای بازسازی تختی ندارد و تا کنون بیش از ۷۰ برابر اعتبارات خود برای این ورزشگاه هزینه کرده است."

جوادی درباره وضعیت چمن ورزشگاه تختی بیان کرد: "از روز اول اعلام کرده بودیم که چمن تختی مشکل دارد و وضعیت مطلوبی ندارد. رفع این مشکل بستگی به تأمین اعتبارات دارد که باید از سوی استقلال و پرسپولیس به اداره کل تخصیص داده شود."

وی ادامه داد: "ورزشگاه تختی هیچ اعتباری ندارد و بدون اعتبار تا ۹۵ درصد کارها را پیش برده‌ایم. برای موضوعات باقی‌مانده نیز در صورت تخصیص اعتبار می‌توانیم کار را جلو ببریم. وقتی می‌گوییم استان تهران در فضای ورزشی کم برخوردار است، اینجا خود را نشان می‌دهد. هیچ اعتباری برای تختی در نظر گرفته نشده و با دست خالی تا امروز کار را جلو برده‌ایم."

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره حضور بانوان در ورزشگاه تختی نیز اظهار داشت: "ما مطیع تصمیم شورای تأمین هستیم و هر تصمیمی که بگیرند مدیریت مجموعه تختی آن را اجرا خواهد کرد."

در پایان، جوادی تأکید کرد: "اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تعهدات خود عمل کرده بودند، اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم."

این مشکلات و عدم تعهد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، به‌طور مستقیم بر کیفیت و زمان‌بندی برگزاری مسابقات لیگ تأثیر گذاشته و انتقاداتی را از سوی مسئولین ورزش استان تهران به همراه داشته است. باید دید در روزهای آتی چه تدابیری برای حل این مسئله اتخاذ خواهد شد و آیا استقلال و پرسپولیس به تعهدات خود عمل خواهند کرد یا خیر.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها