خبرهای داغ
کدخبر: ۶۷۳
تاریخ خبر:

اعتراض هواداران پرسپولیس؛ ۱۶ هزار امضا برای اخراج رضا درویش!

هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد ضعیف تیم مدیریتی در نقل و انتقالات تابستانی ابراز نارضایتی کرده‌اند. این نارضایتی‌ها به اندازه‌ای بوده که آنان با جمع‌آوری ۱۶ هزار امضا خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه، رضا درویش، شده‌اند.

اعتراض هواداران پرسپولیس؛ ۱۶ هزار امضا برای اخراج رضا درویش!

سایت خبری پنجره به نقل از برترین‌ها:عملکرد مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی امسال باعث شده تا هواداران این تیم نگران آینده تیم محبوب خود شوند.

از دست دادن بازیکنان کلیدی مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و علی نعمتی، و عدم موفقیت در جذب جانشین‌های مناسب برای این بازیکنان، نگرانی‌ها را دوچندان کرده است. هواداران که به جذب یحیی عطیه‌الله امیدوار بودند، پس از اینکه حضور این بازیکن نیز در جمع شاگردان گاریدو منتفی شد، در کارزاری برای اخراج رضا درویش اقدام به جمع‌آوری امضا کردند.

اخراج درویش

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

یکی از کاربران با نام «سیر قرمز» در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رضا درویش جوری میگه داره پرسپولیس رو تخریب می‌کنن که انگار من مدیرعامل پرسپولیس هستم و نتونستم تیم رو تکمیل کنم. ببخشید آقای درویش».

کاربر دیگری با نام «گادفادر» نیز تحلیل خود را ارائه داد و نوشت: «با اتفاقاتی که افتاده کار برای مدیران پرسپولیس سخت شد و بی‌تفاوتی نسبت به خواست هواداران، نارضایتی آنان از مدیریت و حضور آنها در استادیوم در این شرایط نقل و انتقالات و خریدهای درخشان رقبا تبعاتی برای کادر مدیریتی پرسپولیس خواهد داشت که می‌تواند آنها را تا مرز عزل شدن پیش ببرد. و مشخصا مالک جدید پرسپولیس دوست ندارد مقابل هوادار قرار بگیرد. باید دید روزهای آینده ورق نقل و انتقالات برمی‌گردد و حجم نارضایتی کم خواهد شد یا رضا درویش به سمت درب‌های خروجی باشگاه پرسپولیس هدایت خواهد شد».

اخراج درویش

از سوی دیگر، برخی هواداران و پیشکسوتان باشگاه نیز نگرانی خود را از وضعیت فعلی تیم و عدم توانایی مدیران در جذب بازیکنان مناسب ابراز کرده‌اند.

رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس، نیز در استوری خود به خرید جدید باشگاه استقلال واکنش نشان داده است.

اخراج درویش

همچنین یکی دیگر از هواداران با انتشار تصویری نوشت: «اوضاعمون جوری خرابه که خود مربی باید بره مذاکره کنه و اعتبارش رو خرج کنه چون از آقایون که کاری برنمیاد».

copied
ارسال نظر
 
  • mohsen

    درویش کارهای زیادی برای پرسپولیس انجام داده که متشکریم اما گاهی وقتهاتفکرات قرون وسطایی را دنبال میکند واقعا الان در دنیای پولکی فوتبال کدام مدیر تیمی به بازیکن می گوید برو خودت رضایت نامه ات را بگیر بیا با پرسپولیس قرار داد ببند مگر میشود،،؟ این چه مدیریت عقب مانده ای هست که گریبان پرسپولیس را گرفته ،وی الگویش برای مدیریت را اعلام کند تا ما هم با جان و دل از رضا درویش دوباره حمایت کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها