خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۰
تاریخ خبر:

بدهی میلیاردی مانع از ثبت قراردادهای استقلال

استقلال به دلیل بدهی به سازمان لیگ که از دوران آجرلو و خطیر به جا مانده امکان ثبت قرارداد بازیکنانش را ندارد!

بدهی میلیاردی مانع از ثبت قراردادهای استقلال

در روزهای اخیر خبری منتشر شد که نشان می‌دهد استقلال، کمتر از یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر، همچنان درگیر مشکلات مالی شدیدی است که مانع از ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای تیم در سازمان لیگ شده است. یکی از دلایل اصلی این مشکل، بدهی ۲۰ میلیارد تومانی باشگاه به سازمان لیگ بابت حق عضویت سال گذشته است که تاکنون پرداخت نشده است.

بر اساس برنامه اعلام‌شده، زمان ثبت قراردادها برای حداقل ۱۶ بازیکن تیم باید تا ۱۴ مرداد به پایان می‌رسید و باشگاه‌هایی که در این موعد موفق به ثبت قرارداد نشوند، با جریمه ۵ میلیارد تومانی مواجه خواهند شد.

یکی از مسائلی که به این بحران دامن زده، به تعویق افتادن پرداخت حق عضویت استقلال به فدراسیون فوتبال تحت مدیریت علی خطیر مدیرعامل سابق این باشگاه است. بر اساس مکاتبات انجام‌شده در فصل گذشته، باشگاه استقلال متعهد شده بود که بدهی حق عضویت خود به فدراسیون فوتبال که بیش از ۱۴ میلیارد تومان بوده را از ۵۰ درصد فروش بلیت نزد سازمان لیگ پرداخت کند. 

تحقیقات بیشتر نشان می‌دهد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تلاش کرده‌اند تا بخشی از بدهی‌های خود از دوره‌های مدیریتی گذشته و بدهی‌های مربوط به استادیوم آزادی را از درآمد بلیت‌فروشی فصل گذشته پرداخت کنند. با این حال، باقی‌مانده این بدهی‌ها، از جمله جرایم انضباطی زیادی که به دلیل مصاحبه‌های جنجالی جواد نکونام و اظهارات حمید رجبی، مهدی هاشمی‌نسب و فرشید سمیعی در پایان فصل گذشته به استقلال تحمیل شده است، همچنان باقی مانده‌اند.

این جرایم انضباطی که به تنهایی بالغ بر ۵ میلیارد تومان هستند، به همراه بدهی‌های تبلیغات محیطی دوران مدیریت آجورلو و حق عضویت امسال، به مشکلات مالی باشگاه دامن زده و اکنون مانع از ثبت قراردادهای جدید شده‌اند. تا زمانی که این بدهی‌ها تسویه نشود، استقلال قادر به ثبت قراردادهای جدید خود نخواهد بود، که این موضوع می‌تواند تأثیر جدی بر آمادگی این تیم برای فصل جدید لیگ برتر داشته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها