خبرهای داغ
کدخبر: ۸۶۴
تاریخ خبر:

استقلال پس از ۱۳ سال مقابل النصر

قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا، سرنوشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را مشخص کرد. دو نماینده ایران در این رقابت‌ها، با حریفانی قدرتمند و شناخته شده از جمله الهلال و النصر عربستان سعودی همگروه شدند. این قرعه، تقابل‌های جذابی را برای فوتبال ایران رقم خواهد زد و می‌تواند فصل جدیدی از رقابت‌های آسیایی را برای سرخابی‌ها رقم بزند.

استقلال پس از ۱۳ سال مقابل النصر

 

با انجام قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا، سرنوشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این رقابت‌های پرطرفدار مشخص شد. دو نماینده ایران در این دوره از مسابقات، با حریفانی قدرتمند و شناخته شده از جمله الهلال و النصر عربستان سعودی همگروه شدند. این قرعه، تقابل‌هایی جذاب و دیدنی را برای فوتبال ایران به همراه خواهد داشت.

استقلال که در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت، این بار در لیگ نخبگان آسیا به دنبال اثبات توانایی‌های خود و کسب نتایج درخشان است. آبی‌پوشان پایتخت در آخرین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الهلال شکست خوردند. حالا این دو تیم بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت و قطعاً دیداری جذاب و پرشور را رقم خواهند زد.

از سوی دیگر، پرسپولیس نیز با انگیزه‌ای بالا به مصاف حریفان خود خواهد رفت. سرخپوشان پایتخت در سال‌های اخیر نتایج خوبی در رقابت‌های آسیایی کسب کرده‌اند و امیدوارند در این دوره نیز به موفقیت دست یابند.

حضور النصر عربستان با ستاره‌های جهانی مانند کریستیانو رونالدو، جذابیت این رقابت‌ها را دوچندان کرده است. تقابل استقلال و پرسپولیس با النصر، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این دوره از مسابقات باشد.

لازم به ذکر است که آخرین تقابل استقلال با النصر به بیش از یک دهه پیش بازمی‌گردد. در آن دیدار، استقلال با وجود پیروزی در بازی برگشت، از صعود به مرحله بعد بازماند. حالا با گذشت سال‌ها و تغییرات زیادی که در ترکیب هر دو تیم رخ داده، تقابل مجدد این دو تیم می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

با توجه به قرعه‌ای که برای استقلال و پرسپولیس رقم خورده است، می‌توان انتظار رقابت‌های بسیار نزدیک و جذابی را در لیگ نخبگان آسیا داشت. هواداران فوتبال ایران نیز با اشتیاق فراوان منتظر آغاز این رقابت‌ها هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها