خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۷
تاریخ خبر:

انتقاد تند مربی سابق پرسپولیس از مدیریت باشگاه!

مربی بدنساز سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار سرخپوشان و عدم تمدید قراردادش، از مشکلاتی که با باشگاه داشته، سخن گفت و در عین حال به حمایت از این تیم ادامه داد.

انتقاد تند مربی سابق پرسپولیس از مدیریت باشگاه!

سایت خبری پنجره به نقل از خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل اخیر موفق به کسب عناوین قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ شد و در این موفقیت‌ها، کادر فنی و بازیکنان نقشی مهم داشتند. یکی از این اعضای کادر فنی، «په‌په لوسادا» مربی بدنساز اسپانیایی بود که اکنون به انتقاد از باشگاه پرداخته است.

لوسادا که در دوران حضورش در ایران در تیم‌های نساجی، گل گهر و پرسپولیس فعالیت کرده، به توضیح درباره تجربه‌هایش پرداخت و گفت: در دوران فعالیتم در ایران، مردم به من محبت زیادی داشتند و من دوستان زیادی پیدا کردم، از جمله مجید جلالی که برای من مانند یک برادر است.

این مربی اسپانیایی در مورد حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس همیشه تحت فشار است تا پیروز شود و این را از زمانی که به ایران آمدم فهمیدم. در دو فصل حضورم، چهار جام کسب کردیم و عملکرد با کیفیتی داشتیم. تیم دیگری نتوانست به سطح ما برسد و به همین دلیل ما قهرمان شدیم.

لوسادا در پاسخ به سوالی درباره دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه هنوز تمامی مطالباتم را دریافت نکرده‌ام و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مجبور به شکایت به فیفا خواهم بود. باوجود ناراحتی از عدم تمدید قراردادم، من افتخار می‌کنم که دو فصل در پرسپولیس بودم و قلبم همیشه برای این تیم خواهد تپید.

وی همچنین اضافه کرد: رضا درویش و خوان کارلوس گاریدو به من گفتند که به من نیاز دارند، اما قرارداد من تمدید نشد. زندگی و فوتبال همین است.

در پایان، لوسادا به ستایش یحیی گل محمدی پرداخت و گفت: یحیی گل محمدی یک مربی بسیار خوب و «جنتلمن» است و من همیشه از او سپاسگزار خواهم بود که به من این شانس را داد تا بخشی از تیم پرسپولیس باشم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها