خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۸
تاریخ خبر:

گاریدو نیاز به ستاره جدید در خط هافبک پرسپولیس ندارد!

خوان گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با وجود بازگشت احتمالی میلاد سرلک، اعلام کرده که از عملکرد کنونی هافبک‌های تیمش رضایت دارد و نیازی به جذب بازیکن جدید در این پست احساس نمی‌کند.

گاریدو نیاز به ستاره جدید در خط هافبک پرسپولیس ندارد!

سایت خبری پنجره به نقل از فرهیختگان: میلاد سرلک که قرار بود به‌زودی با دریافت کارت پایان‌خدمتش به تمرینات پرسپولیس بازگردد، با مشکلاتی مواجه شده که ممکن است باعث تاخیر در حضورش در جمع سرخپوشان شود. با این حال، خوان گاریدو، سرمربی پرسپولیس، از عملکرد هافبک‌های تیمش راضی است و معتقد است که نیازی به بازیکن جدید در این پست ندارد.

در حال حاضر، چهار بازیکن اصلی خط میانی پرسپولیس شامل سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو هستند که دو نفر از آن‌ها در ترکیب اصلی بازی می‌کنند. این وضعیت باعث می‌شود که سرلک در صورت بازگشت به تیم، برای بازپس‌گیری جایگاهش با چالش‌هایی مواجه شود.

خوان گاریدو، که اخیراً در باشگاه پرسپولیس حاضر شد، نگرانی‌های بیشتری در مورد کمبود بازیکن در پست‌های دفاع چپ و وینگر دارد و اعتقاد دارد که برای تقویت این پست‌ها به بازیکنان با کیفیت بالاتری نیاز دارد. او در حال حاضر مشغول پیگیری وضعیت انتقال علی قلی‌زاده از سوی رضا درویش است. اگر این انتقال انجام شود، گاریدو به دنبال نهایی کردن انتقال گزینه مدنظرش در پست دفاع چپ خواهد بود، در غیر این صورت ممکن است برای جذب وینگر خارجی که توانایی بازی در خط حمله را نیز داشته باشد، هزینه کند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس به گاریدو اطمینان داده است که ظرف چند روز آینده وضعیت انتقال قلی‌زاده مشخص خواهد شد. به نظر می‌رسد که پرسپولیس برای بازی‌های آینده، به ویژه در دیدار با تراکتور، به بازیکنان موجود خود اکتفا خواهد کرد و احتمالاً تا آن زمان تغییراتی در ترکیب تیم صورت نخواهد گرفت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها