خبرهای داغ
کدخبر: ۹۷۴
تاریخ خبر:

عامل اصلی قطع همکاری با نکونام مشخص شد!

مهدی هاشمی‌نسب، دستیار پیشین جواد نکونام در تیم استقلال، اخیراً درباره قطع همکاری‌اش با این باشگاه و دلایل آن توضیحاتی ارائه داده است.

عامل اصلی قطع همکاری با نکونام مشخص شد!

سایت خبری پنجره به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی هاشمی‌نسب، دستیار پیشین جواد نکونام در تیم استقلال، اخیراً درباره قطع همکاری‌اش با این باشگاه و دلایل آن توضیحاتی ارائه داده است. او از نکونام خواسته تا درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال شفاف‌سازی کند، در غیر این صورت خودش به بیان واقعیت‌ها خواهد پرداخت.

روایت حاشیه‌ها و دلخوری‌ها

در فضای مجازی، شنیده‌ها حاکی از آن است که هلدینگ خلیج فارس، مالک استقلال، علت بروز حاشیه‌ها در فصل گذشته را به جواد نکونام نسبت داده و معتقد بود که رفتار سرمربی آبی‌ها موجب مشکلات تیم شده است. از طرفی، نکونام به هلدینگ اعلام کرده بود که مهدی هاشمی‌نسب عامل اصلی حاشیه‌هاست و با حذف او از تیم، مشکلات برطرف خواهد شد. هلدینگ هم با این نظر موافقت کرده و دستور به قطع همکاری با هاشمی‌نسب داد.

هاشمی‌نسب: حاشیه‌ساز یا حاشیه‌جمع‌کن؟

مهدی هاشمی‌نسب در سخنان خود به صراحت اعلام کرد که او نه تنها حاشیه‌ساز نبوده، بلکه سعی کرده حاشیه‌ها را مدیریت کند. او همچنین از جواد نکونام خواسته تا به هواداران استقلال توضیح دهد که چرا در فصل جدید در تیم حضور ندارد. هاشمی‌نسب تاکید کرده که در صورت عدم شفاف‌سازی، او خودش به افشای حقایق خواهد پرداخت.

داستان قرارداد و اختلافات

بر اساس گزارش‌ها، هاشمی‌نسب ابتدا قصد نداشت با استقلال ادامه همکاری دهد، اما با درخواست جواد نکونام به باشگاه مراجعه کرد. او در مذاکرات مالی به توافق رسید، اما پس از آن، نکونام دیگر تماسی با هاشمی‌نسب نگرفت و از طرف باشگاه نیز پیگیری لازم برای عقد قرارداد انجام نشد. این وضعیت باعث دلخوری هاشمی‌نسب و در نهایت قطع همکاری شد.

هاشمی‌نسب با اشاره به اینکه نکونام به دلیل فشارهای مدیریتی مجبور به حذف او شد، تأکید کرده که آماده است واقعیت‌ها را در صورت عدم توضیح شفاف از سوی سرمربی پیشین استقلال بیان کند.

سوالات متداول:

چرا مهدی هاشمی‌نسب از استقلال جدا شد؟

دلایل جدایی هاشمی‌نسب به اختلافات با جواد نکونام و دستور هلدینگ خلیج فارس برای حذف او برمی‌گردد.

آیا جواد نکونام دلیل اصلی حاشیه‌ها بوده است؟

طبق برخی گزارش‌ها، نکونام خود را از حاشیه‌ها دور کرده و هاشمی‌نسب را عامل مشکلات معرفی کرده است.

مهدی هاشمی‌نسب چه اقداماتی برای روشن شدن وضعیت خود انجام داده است؟

هاشمی‌نسب از نکونام خواسته تا توضیحات لازم را ارائه دهد و در غیر این صورت، خودش به افشای حقایق خواهد پرداخت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها