خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۲۲
تاریخ خبر:

نگرانی هواداران استقلال؛

سرنوشت ستاره‌ی استقلال همچنان در هاله‌ای از ابهام

مهرداد محمدی چه زمانی به ترکیب استقلال باز می‌گردد؟

سرنوشت ستاره‌ی استقلال همچنان در هاله‌ای از ابهام

ماجرای محرومیت مهرداد محمدی، ستاره محبوب استقلالی‌ها، همچنان ادامه دارد و با توجه به شرایط خط تهاجمی این تیم در چند بازی اخیر، کمی هواداران این تیم را نگران کرده است. 

 با وجود تلاش‌های باشگاه برای کاهش مدت محرومیت این بازیکن، آینده ورزشی او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ایمان عالمی، سرپرست باشگاه استقلال، در گفتگویی صریح به تشریح آخرین وضعیت این پرونده پرداخته است.

عالمی در این گفتگو تأکید کرد که باشگاه تمام تلاش خود را برای کاهش مدت محرومیت محمدی به کار گرفته است. وی افزود: "با توجه به صحبت‌های فرشید سمیعی با محمدی، قرار بر این شد که یک برگه فسخ قرارداد داشته باشیم تا بتوانیم اولویت‌ها را در نظر بگیریم. قرارداد جدیدی با او بسته شده تا بعد از انجام کارهای دادرسی بتوانیم محرومیت او را کم کنیم و قراردادش را به ثبت برسانیم."

اما آیا این تلاش‌ها نتیجه‌ای خواهد داد؟ عالمی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی‌ای برای محرومیت این بازیکن دارد، گفت: "همکاران‌مان همه چیز را ارزیابی می‌کنند و اعاده دادرسی را ارائه دادیم و پیگیر وضعیت او هستیم تا جلسات محرومیت او را کم کنیم."

این اظهارات نشان می‌دهد که باشگاه استقلال به دنبال راه حلی برای حفظ محمدی در تیم است، اما تصمیم نهایی در این خصوص به نتیجه دادرسی بستگی دارد. از سوی دیگر، خط خوردن محمدی از لیست استقلال نشان می‌دهد که باشگاه در صورت عدم کاهش محرومیت، مجبور به برنامه ریزی یک چشم‌انداز بدون این بازیکن است. عالمی در این باره گفت: "امسال صحبتی که میان تمامی اعضای باشگاه وجود دارد، همدلی است. ما به دنبال آن بودیم که اولویت‌های خود را ببینیم که محمدی هم از این موضوع با خبر بود."

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها