خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۷۲
تاریخ خبر:

اعتراض گاریدو به نشست خبری | سرمربی پرسپولیس تمرین تیم را در اولویت قرار داد

در آستانه بازی پرسپولیس مقابل چادرملو، گاریدو سرمربی سرخ‌پوشان با اعتراض به زمان برگزاری نشست خبری، از سازمان لیگ خواست تا این نشست در محل تمرین تیم برگزار شود، اقدامی که با اعتراض خبرنگاران مواجه شد.

اعتراض گاریدو به نشست خبری |  سرمربی پرسپولیس تمرین تیم را در اولویت قرار داد

پرسپولیس امروز باید در برابر تیم چادرملو به میدان برود، اما پیش از برگزاری نشست خبری این دیدار، اتفاق جالبی رخ داد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. ماجرا از آنجا آغاز شد که خوزه گاریدو، سرمربی پرسپولیس، اعلام کرد حاضر نیست برای شرکت در نشست خبری به محل سازمان لیگ برود. او دلیل این تصمیم را تداخل زمان این نشست با تمرین تیمش اعلام کرد و تأکید کرد که نمی‌خواهد تمرین نوبت آخر تیم خود را، که از اهمیت زیادی برخوردار است، فدای حضور در نشست کند.

گاریدو پیشنهاد داد که نشست خبری به جای سازمان لیگ، در ورزشگاه شهید کاظمی و پیش از آغاز تمرین عصرگاهی برگزار شود. این درخواست با اعتراض برخی از خبرنگاران روبرو شد، چرا که نشست خبری سه مربی دیگر که در تهران بازی داشتند نیز طبق برنامه در سازمان لیگ و از بعدازظهر برگزار می‌شد. با این حال، گاریدو با قاطعیت اعلام کرد که تمرین تیمش برای او اولویت دارد و اگر نشست خبری با تمرینات تیم تداخل داشته باشد، ترجیح می‌دهد در محل تمرین پاسخگوی رسانه‌ها باشد و به سازمان لیگ نرود.

به نظر می‌رسد که گاریدو حق دارد تیم و شاگردانش را در اولویت قرار دهد و برگزاری تمرینات را به نشست‌های خبری ترجیح دهد، چرا که حفظ آمادگی تیم به خصوص پیش از بازی‌های مهم، از اولویت‌های اساسی یک سرمربی است. این رویکرد نشان می‌دهد که گاریدو به دقت برنامه‌ریزی‌های تیمی خود را مدیریت می‌کند و نمی‌خواهد زمان ارزشمند تمرینات را از دست بدهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک