خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۹۳
تاریخ خبر:

ورود کمیته استیناف به پرونده جنجالی علیرضا بیرانوند | احتمال تغییر در رأی و چالش‌های تازه برای دروازه‌بان تیم ملی

پرونده جنجالی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، با ورود کمیته استیناف فدراسیون فوتبال وارد مرحله جدیدی شده و احتمال تغییر در رأی صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت وجود دارد. کمیته تعیین وضعیت، پس از بررسی شکایت‌های باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرموجه قرارداد بیرانوند و شکایت باشگاه تراکتور تبریز، بیرانوند را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به همراه ۷۶۵ میلیون تومان بابت هزینه دادرسی محکوم کرد. همچنین او با محرومیت چهار ماهه تعلیقی روبرو شد.

ورود کمیته استیناف به پرونده جنجالی علیرضا بیرانوند |  احتمال تغییر در رأی و چالش‌های تازه برای دروازه‌بان تیم ملی

باشگاه پرسپولیس به شدت به این رأی اعتراض کرده و مدیرعامل این باشگاه، رضا درویش، از این حکم به‌عنوان "لکه ننگ فوتبال کشور" یاد کرده است. در مقابل، بیرانوند نیز نه تنها رأی صادره را قبول ندارد، بلکه ادعای جنجالی رشوه ۵ میلیارد تومانی به اعضای هیئت‌مدیره وقت پرسپولیس را مطرح کرده است.

با اعتراض طرفین، پرونده اکنون به کمیته استیناف ارجاع شده است که تصمیم دارد ظرف ۱۴ روز از وصول شکایت، جلسه رسیدگی برگزار کند. احتمال تغییر رأی به دلیل بررسی‌های مجدد در این کمیته وجود دارد. همچنین، اتهام رشوه در متمم قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی و اخلاقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیرانوند باید پس از پایان اردوی تیم ملی، علاوه بر دفاع از خود در کمیته انضباطی، برای ارسال لایحه دفاعی به کمیته استیناف نیز آماده شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک