خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۳۸
تاریخ خبر:

بازی سرنوشت‌ساز استقلال؛ تلاش برای پیروزی مقابل ذوب آهن پیش از دیدار آسیایی

تیم فوتبال استقلال پیش از رویارویی با النصر عربستان، امشب در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.

بازی سرنوشت‌ساز استقلال؛ تلاش برای پیروزی مقابل ذوب آهن پیش از دیدار آسیایی

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، این بازی ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها به‌خلاف ۳ نماینده آسیایی دیگر کشورمان، از جمله پرسپولیس، تراکتور و سپاهان، خواستار عدم تعویق بازی خود در لیگ برتر شده‌اند تا با آمادگی کامل و در شرایط بازی به مصاف النصر عربستان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت خود، موفق شدند پیش از فیفا دی تیم هوادار را شکست دهند و با ۸ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دهم جدول قرار بگیرند. آن‌ها امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل ذوب آهن را کسب کنند تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند و با روحیه‌ای بالا به مصاف حریف آسیایی خود در قطر بروند.

سهراب بختیاری‌زاده در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در استقلال، موفق به کسب نخستین پیروزی برابر تیم هوادار شده و حالا امیدوار است با برد مقابل ذوب آهن، دومین پیروزی خود را ثبت کند.

در همین حال، مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی هستند و هنوز به توافق نهایی با گزینه مدنظر خود نرسیده‌اند.

سید حسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، به دلیل مصاحبه‌اش پس از بازی با هوادار، به دستور احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه، از حضور در تمرینات منع شده تا کمیته انضباطی تکلیف وی را مشخص کند. بنابراین، به نظر می‌رسد محمد رضا خالدآبادی در بازی امشب جایگزین حسینی در درون دروازه استقلال خواهد بود.

علاوه بر این، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در بازی امشب نیستند.

از سوی دیگر، تیم ذوب آهن با دو باخت متوالی برابر فولاد و آلومینیوم اراک، با ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و به برد در این بازی خارج از خانه نیاز مبرم دارد تا بتواند نوار شکست‌های متوالی خود را قطع کند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

آمار بازی‌های دو تیم به نفع استقلالی‌ها بوده است. ذوبی‌ها در ۱۴ بازی اخیر مقابل آبی‌پوشان تنها یک بار پیروز شده‌اند که این پیروزی به ۳ سال پیش برمی‌گردد. همچنین در تاریخ رقابت‌های این دو تیم، در ۴۸ بازی، استقلال ۱۹ پیروزی و ذوب آهن ۱۲ پیروزی داشته و ۱۷ بازی نیز به تساوی انجامیده است.

 برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال:

- یکشنبه ۲۹ مهر:آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه یادگار امام اراک.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک