خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۲۰
تاریخ خبر:

ادعای رسانه‌ها درباره بدهی‌های پرسپولیس و واکنش هیات مدیره

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برگزار شد و تمامی اعضا به همراه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، در این نشست حضور داشتند.

ادعای رسانه‌ها درباره بدهی‌های پرسپولیس و واکنش هیات مدیره

 این جلسه در شرایطی برگزار شد که برخی رسانه‌ها روز گذشته از به تعویق افتادن آن به دلیل برگزاری جلسه مجمع باشگاه خبر داده بودند، اما مدیران پرسپولیس در نهایت تصمیم به برگزاری آن گرفتند تا شرایط باشگاه را بررسی کنند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد مباحث مطرح‌شده در این جلسه اعلام کرد: «هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که دیروز جلسه سالیانه مجمع عمومی را برگزار کرده بودند، امروز هم به روال معمول دوشنبه‌ها تشکیل جلسه دادند. این نشست به مدت ۴ ساعت به طول انجامید و در آن، پرونده‌های حقوقی مربوط به سال‌های قبل از ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت و معاونت حقوقی باشگاه توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. همچنین هیات مدیره از تلاش‌های مدیرعامل، معاونان، مدیران و پرسنل باشگاه در برگزاری مجمع سالانه تقدیر کرد. در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت پرونده‌های بین‌المللی نیز ارائه شد. مسائل روز باشگاه از جمله برگزاری مسابقات، وضعیت تیم‌ها و میزبانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نخبگان در کشور ثالث نیز در قالب گزارش‌ها ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»

در این جلسه، به بررسی برخی پرونده‌های حقوقی و آخرین وضعیت پرونده‌های بین‌المللی پرداخته شد. این در حالی است که پیش از این، برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که اعضای هیات مدیره از بدهی‌های باشگاه به بازیکنان خارجی بی‌خبر بوده و پرسپولیس بدون مجوز هیات مدیره اقدام به ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا کرده است تا مطالبات دیاباته، پریرا و باهویی را از محل مطالبات این باشگاه در فیفا پرداخت کند.

این ادعا در شرایطی مطرح شده که باشگاه پرسپولیس به دلیل تحریم‌ها و مشکلات نقدینگی برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود، ناچار است از طریق پاداش‌های بلوکه‌شده‌اش اقدام کند. اعضای هیات مدیره نیز به خوبی از این محدودیت آگاه هستند و می‌دانند که برای تسویه بدهی‌های خارجی خود هیچ مسیر دیگری در دسترس ندارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک