خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۷
تاریخ خبر:

واکنش‌های متفاوت ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد به لباس المپیک کاروان ایران کاربران را عصبی کرد!

ماجرای لباس‌های کاروان ایران در المپیک پاریس هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند و حالا به جنجالی میان مردم و برخی از چهره‌های مشهور تبدیل شده است.

واکنش‌های متفاوت ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد به لباس المپیک کاروان ایران کاربران را عصبی کرد!

سایت خبری پنجره به نقل از برترین‌ها؛ ماجرای لباس‌های کاروان ایران در المپیک پاریس با گذشت زمان به پیچیدگی بیشتری می‌رسد. بر اساس شنیده‌ها، در ابتدا یک برند ایرانی مسئول تولید لباس‌های کاروان بود، اما در روزهای پایانی تصمیم به تغییر برند گرفته شد و پای یک برند دیگر به میان آمد. مهسا جاور، قایقران تیم ملی و سفیر این برند، با انتشار ویدئویی مردم ایران را بی‌فرهنگ خطاب کرده و از لباس ضعیف کاروان دفاع کرده است. ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد نیز واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند.

لباس کاروان المپیک

طبق گزارش روزنامه شرق، سه شرکت دنیلی، هکتاتون و کارینلی با کمیته ملی المپیک ایران همکاری کرده‌اند. شرکت دنیلی که کیف و کفش اعضای کاروان را تولید کرده با شرکت هکتاتون همکاری مشترکی دارد و رئیس هر دو شرکت یک نفر است. برند کارینلی نیز لباس رسمی کاروان را تولید کرده که یکی از خطوط تولید شرکت پاشادوخت است. هر سه شرکت در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کنند و همین موضوع سوالات زیادی را در مورد ارتباطات و انتخاب این شرکت‌ها ایجاد کرده است.

در این میان، ژیلا صادقی در ویدئویی مدعی شده که طراح لباس است و با رنگ لباس‌ها ارتباط برقرار کرده است. او منتقدان طرح را به خودنمایی در شبکه‌های اجتماعی متهم کرده است. نیما شعبان‌نژاد نیز با بیان اینکه "لباس ورزشکارانمان افتضاح است"، خواسته که کسی در مورد طراحی لباس‌ها شوخی نکند تا روحیه ورزشکاران تضعیف نشود.

نیما شعبان نژاد

این واکنش‌ها با انتقادات شدیدی از سوی کاربران مواجه شده است. برخی از کاربران معتقدند که دفاع ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد از لباس‌ها نشانه‌ای از مشکل در کار است و رفتارهای متناقض و دوگانه این افراد باعث عصبانیت مردم شده است.

کاربران چه گفته‌اند؟

سهراب: یکی به ژیلا صادقی بگه لباس کاروان، نماد فرهنگ اون کشور در المپیک هست(شناسایی حداقلی به جهان), صلح جهانی؟ بیخیال.

برسام: نیما شعبان‌نژاد! خواهشا تو دیگه چیزی نگو. چرا الکی می‌آید یه سری مسائل رو کاور می‌کنید؟ دنبال چی هستید؟

سعید: ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد وقتی در مقام دفاع برمیان پس قطعا یک جای کار مشکل داره.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها