خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۴۱
تاریخ خبر:

جزئیات قتل خواننده جوان؛ خودکشی یا قتل؟

خواننده سابق گروه «وان دایرکشن»، لیام پین، شامگاه چهارشنبه ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) در پی سقوط از بالکن اتاقش در طبقه سوم یک هتل در بوینس آیرس جان خود را از دست داد. جسد این خواننده ۳۱ ساله در محوطه هتل پیدا شد.

جزئیات قتل خواننده جوان؛ خودکشی یا قتل؟

به گزارش پلیس بوینس آیرس، این حادثه پس از دریافت گزارشی از مردی که گفته می‌شد «حالت تهاجمی دارد و احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل است»، به وقوع پیوسته است. مدیر هتل اعلام کرد که صدای بلندی از پشت هتل شنیده شد و وقتی پلیس به محل حادثه رسید، متوجه سقوط مردی از بالکن اتاقش شدند. امدادگران پس از بررسی وضعیت، مرگ او را تأیید کردند.

چارلی پوث، خواننده آمریکایی، در اینستاگرام نوشت: «من شگفت‌زده‌ام. لیام همیشه با من مهربان بود و او یکی از اولین هنرمندانی بود که با او همکاری کردم. نمی‌توانم باور کنم که او دیگر در میان ما نیست.»

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای و کانال موسیقی ام‌تی‌وی آمریکا نیز در شبکه‌های اجتماعی به خانواده او تسلیت گفتند.

پلیس بعد از دریافت تماسی از یکی از کارکنان هتل، به محل حادثه رفت. در فایل صوتی منتشر شده، کارمند هتل به اضطراری بودن وضعیت مهمان اشاره کرد و گفت: «او وقتی هوشیار است، تمام اتاق را تخریب می‌کند و جانش در خطر است، زیرا اتاقش بالکن دارد.»

در ساعات اولیه شب، گروهی از طرفداران این خواننده در محل حادثه تجمع کردند و در حالی که همدیگر را در آغوش می‌گرفتند و گریه می‌کردند، از او خداحافظی کردند.

لیام پین کیست؟

لیام پین به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ «وان دایرکشن» به شهرت جهانی رسید. این گروه پس از کسب رتبه سوم در برنامه موسیقی «ایکس فاکتور» بریتانیا در سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید، اما در سال ۲۰۱۶ گروه منحل شد و اعضای آن به فعالیت‌های انفرادی خود پرداختند.

گروه «وان دایرکشن» تا سال ۲۰۲۴ به عنوان سومین گروه پسرانه برتر معرفی شده و حدود ۷۰ میلیون آلبوم در سطح جهانی فروخته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های پسرانه تاریخ تبدیل می‌کند.

لیام پین در سال ۱۹۹۳ در ولورهمپتون انگلستان به دنیا آمد و بسیاری از آهنگ‌های مشهور این گروه مانند *Night Changes* و *Story of My Life* را نوشت. او همچنین در سال ۲۰۱۷ از شریل، خواننده گروه «گرلز آلاود»، صاحب پسری به نام «بیر» شد.

پین پیشتر به مشکلات سلامت روان و مصرف الکل برای مقابله با فشار ناشی از شهرتش اعتراف کرده بود. او سال گذشته ویدئویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در مورد خانواده‌اش، هنر جدیدش و بازگشت به صحنه اجرا پس از ترک الکل صحبت کرد.

او در روز حادثه، ویدئویی در اسنپ‌چت منتشر کرده بود که در آن درباره سفرش به آرژانتین، سوارکاری، بازی چوگان و اشتیاقش برای بازگشت به خانه و دیدن سگش صحبت کرده بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک