خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۷۶
تاریخ خبر:

طالع فردای شما در قهوه چیست؟ | فال قهوه فردا یکشنبه ۱۱ شهریور

فال قهوه خود را در سایت پنجره نیوز بخوانید.

طالع فردای شما در قهوه چیست؟ | فال قهوه فردا یکشنبه 11 شهریور

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: حروف انگلیسی

حروف انگلیسی در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت از فنجان نمایان شوند و چه نمادی در کنار این حروف نقش بسته باشند، معانی مختلفی دارند. بطور کلی جروف انگلیسی در فنجان قهوه می‌توانند به معنای حروف اول نام کسی باشند.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: عدد صفر

عدد صفر نمادی از آغاز و پایان، پوچی و کمال است. این نماد را باید با توجه به دیگر نشانه‌های موجود در فنجان قهوه تعبیر کنید. تعبیر عدد صفر در فال قهوه می‌تواند همان تعبیر دستبند دایره‌ای شکل، گوی، حلقه ازدواج یا هر چیز گردمانند دیگری باشد. اگر اعداد دیگری در کنار این نماد مشاهده شوند، می‌توان آن را عدد صفر در نظر گرفت. نشانه‌های دایره‌ای شکل بیانگر ارتباط میان دنیای فیزیکی و دنیای معنوی هستند. به طور کلی، هر نماد دایره‌ای شکل در فال قهوه نمادی مثبت است.  

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: دایناسور

دایناسور در فنجان قهوه نشانه پایداری شماست. شما باید به معلومات خود اضافه کنید و سال‌ها به دنبال فراگیری باشید. وقت آن رسیده که شما بپذیرید از همه چیز آگاهی ندارید. اگر در فنجان قهوه خود دایناسور دیدید به این معناست که باید بهتر بتوانید از عقل و خرد خود استفاده کنید، چرا که دایناسور نمادی از گذشته نیز هست. دیدن دایناسور در فنجان به شما می‌گوید دسترسی به افراد برای مشاوره برایتان چندان سخت نیست. البته از توانی‌های خودتان غافل نشوید وبه خودتان اعتماد داشته باشید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: پری دریایی

پری دریایی موجودی آبزی است که تصور می‌شود نیمی از او ماهی و نیم دیگرش زن باشد. در بیشتر موارد، آن‌ها بیانگر جنبه‌ی زنانه شما هستند که مخفی و مرموز است. اگر مرد هستید، دیدن پری دریایی در فال قهوه نشان می‌دهد که از غلبه یک زن در زندگی خود ترس دارید. دیدن پری دریایی در فنجان بدان معناست که از جنبه‌های تسلط، رازداری و رمز‌آلودی زنانه که در زنان وجود دارد ترس دارید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: شن کش

شن کش نمادی از تغییر و پاکسازی است. مشاهده شن کش در فال قهوه بدین معناست که باید مشکلات و مسائل گذشته را فراموش کرده و در زندگی رو به جلو پیش بروید. شما باید به دنبال فرصت‌ها و موقعیت‌های جدید باشید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: پلکان و نردبان

دیدن نردبان در فال قهوه می‌تواند نمادی از پیوند میان خصوصیات جسمانی و روحانی شما باشد. از این رو، مشاهده نردبان در فنجان قهوه برای افرادی که به دنبال درک معنویات هستند، نشانه خوبی است. اگر پلکان یا نردبان کامل نبوده و چند پله از آن‌ها مفقود شده باشد، نشان دهنده بروز مشکلات و تأخیرهاست. مشاهده چنین نردبانی در پایین فنجان قهوه به معنای مشکلات مالی است. دیدن نماد پلکان همچنین نشانگر این است که رسیدن به موفقیت کاملا به خودتان بستگی دارد. با انجام کار درست و سختکوشی مطمئناً به موفقیت خواهید رسید. به طور کلی، نردبان و پلکان نمادهایی مثبت بوده و از لحاظ معنوی و مادی، چیز‌های خوبی را برای شما به ارمغان خواهند داشت.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: فنجان

فنجان که اغلب به صورت پیاله و جام در فال قهوه دیده می‌شود، نشان دهنده جنگ و صلح، اصول مردانه و زنانه، بهشت و زمین و روح و دنیای طبیعی است.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: سنج

سنج یکی از آلات موسیقی است. به طور کلی موسیقی نمادی از نابودی و زوال است. سنج در فال قهوه به معنای پیچیدگی‌ها و همچنین ایده‌های جدید است.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: پاکت نامه

دیدن پاکت نامه در فال قهوه از یک سو می‌تواند بدین معنا باشد که شما فردی منزوی هستید. شما فردی اجتماعی و معاشرتی نبوده و در نتیجه دیگران به سختی شما را درک می‌کنند. از سوی دیگر، اگر فردی خونگرم و اجتماعی هستید، پس مشاهده پاکت نامه در فال قهوه بدین معنا خواهد بود که قرار است تحت تاثیر قرار بگیرید. ممکن است فرصتی مالی بر سر راه شما قرار بگیرد.   

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: قاشق

قاشق نمادی از فهم و درک اطلاعات مفید، دوستی یا موقعیت‌های مختلف است. دیدن قاشق در فال قهوه بدین معناست که شما مهارت‌ها و روش‌های فوق العاده‌ای دارید که می‌توانید از آن‌ها برای جمع آوری اطلاعات در زمینه کسب و کار استفاده کنید. به علاوه این نماد نشان می‌دهد که اهداف خود را با دقت دنبال و پیگیری کنید. خوشبین و بلندنظر باشید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: نوزاد

نمایان شدن نقش نوزاد در قسمت بالای فنجان نشان دهنده ی آغازی موفقیت آمیز و شاد در هر زمینه ای است که برای آن نیت کرده اید. شاید پروژه ای کاری و خلاقانه یا ارتباطی پاک با فردی باشد. اگر یک زن متاهل این نشانه را ببینید ممکن است خبر از بارداری او بدهد. دیدن جنین و نوزاد در میانه فنجان قهوه، از اتفاقی خوشایند یا شروعی خوب که در آینده ای نزدیک رخ می‌دهد خبر می‌دهد. به زودی تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد می شود که همراه با شادی خواهد بود.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: سیب

سیب نشان‌دهنده سلامتی است و مشخص شدن علامت سیب در فنجان قهوه شما یک علامت مثبت محسوب می‌شود. ظهور شکل سیب در فال قهوه به شما می‌گوید که شما در آینده زندگی شاد و رضایت بخشی خواهید داشت. سیب نشانه سلامتی، شادی و نشاط است که نوید می‌دهد رؤیاهای عاشقانه برایتان محقق خواهند شد. دیدن بیش از یک سیب در فال قهوه نشان می‌دهد که باید روی تفریح تمرکز کنید و برای تعطیلات در خارج از کشور برنامه‌ریزی کنید یا شروع به فکر کردن در مورد مسائل مهم زندگی خود کنید. با دیدن سیب در فال قهوه مشخص می‌شود که شما زندگی طولانی در پیش دارید، بنابراین مهم است که از زندگی خود لذت ببرید. علاوه بر این، شما باید درس‌های مهم مثبت و ارزشمند زندگی را بیاموزید. همیشه با دیدن سیب در فال قهوه بر اقدام جهت دستاوردهای خلاقانه یا هنری تأکید می‌شود. دیدن میوه‌های بیشتر در کنار سیب، مانند دیدن موز در فال قهوه، حتی نشانه‌ای بهتر برای فال شما محسوب می‌شود. به‌طور خلاصه، سیبی که در فنجان فال قهوه شما ظاهر می‌شود، یک نشانه عالی تلقی خواهد شد. بااین‌حال، مهم است که از خود در برابر وسوسه‌های احتمالی محافظت کنید.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها