خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۷۸
تاریخ خبر:

پیام فرشتگان برای فردای شما شما | فال فرشتگان یکشنبه ۱۱ شهریور

پیام فرشتگان خود را در سایت پنجره نیوز دنبال کنید.

پیام فرشتگان برای فردای شما شما | فال فرشتگان یکشنبه 11 شهریور

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abariel

ای انسان، من Abariel، فرشته قدرت و خرد هستم. من از قلمروهای آسمانی آمده‌ام تا به شما در کمک گرفتن از قدرت و خرد الهی برای تحقق اهداف و آرزوهایتان کمک کنم. شما لایق زندگی موفق و پر از شادکامی هستی. پس تلاشت را متوقف نکن و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای انسان صبور! من Achaiah، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و آرامش هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید دروازه ی رستگاری است. با صبر و شکیبایی، بر هر چالشی غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel

با عطشی که در دورن شما برای دانستن و آگاهی وجود دارد، فائق آمدن بر هر مشکل و گرفتاری آسان است. با مطالعه و تفکر، مراقبه و سکوت و کمک به دوستان و اطرافیان خود می‌توانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah

من فرشته زهره به معنای لذت هستم. وظایف خود را در زندگی انجام بده تا در کنار آن بتوانی از انجام شدن آن ها و سخت کوشی و تلاشی که می‌کنی لذت ببری. هیچ گاه لذت بردن را هدف اصلی زندگیت تعریف نکن.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adoil

ای انسان خلاق! من Adoil، فرشته ی نور خلقت هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و آفرینش هستم. به یاد داشته باشید که شما پرتویی از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، خلاقیت و توانایی آفرینش وجود دارد که شما را به سوی خلق زیبایی و نیکویی رهنمون خواهد کرد. پس از نیروی خلاقیت خود برای رسیدن به اهدافت بهره مند شو.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Alimon

ای انسان شجاع! من Alimon، شاهزاده ی فرشتگان و محافظ شما در برابر حوادث هستم. در دنیای پر از خطر و ناامنی، من حامل پیام امید و صلح هستم. تو در مقابل حوادث محافظت شده ای. پس از خطرهای احتمالی که در پیش روی خود می بینی هراس نداشته باش و برای تغییر در زندگی خود اقدام کن. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده تو نیست.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Vanessa

تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها