خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۱۶
تاریخ خبر:

فال قهوه فردا برای متولدین هر ماه | فال قهوه فردا سه شنبه ۲۰ شهریور

فال قهوه دقیق و واقعی خود را در سایت پنجره بخوانید.

 فال قهوه فردا برای متولدین هر ماه | فال قهوه فردا سه شنبه 20 شهریور

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: قبر و قبرستان

قبر و قبرستان یادآور چیز‌هایی در زندگی هستند که تغییر کرده یا از بین رفته اند. از این رو، دیدن قبر و قبرستان در فال قهوه بدین معناست که شما باید زندگی خود را بررسی کرده و علت شکست کار‌های خود را پیدا کنید.  

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: جادوگر یا زن جادوگر

به طور کلی، جادوگر نمادی از توانایی‌های ذهنی و نیرو‌های فراروانی است. از این رو، دیدن جادوگر در فال قهوه بدین معناست که ممکن است نیرو‌های معنوی و فرامادی به کمک شما در زندگی بیایند.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: دایناسور

دایناسور در فنجان قهوه نشانه پایداری شماست. شما باید به معلومات خود اضافه کنید و سال‌ها به دنبال فراگیری باشید. وقت آن رسیده که شما بپذیرید از همه چیز آگاهی ندارید. اگر در فنجان قهوه خود دایناسور دیدید به این معناست که باید بهتر بتوانید از عقل و خرد خود استفاده کنید، چرا که دایناسور نمادی از گذشته نیز هست. دیدن دایناسور در فنجان به شما می‌گوید دسترسی به افراد برای مشاوره برایتان چندان سخت نیست. البته از توانی‌های خودتان غافل نشوید وبه خودتان اعتماد داشته باشید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: پنگوئن

پنگوئن در فال قهوه به معنای این است که شما به زودی با خبر‌های عجیب غریبی مواجه می‌شوید و باید خودتان را آماده کنید که چگونه با آن‌ها برخورد کنید. با مشاهده‌ی رفتار پنگوئن‌ها می‌توان یاد گرفت که چگونه می‌توان با استفاده از تفکر، در طی زندگی طولانی خود ثبات و شرایط خوب را حفظ کنیم. پنگوئن‌ها شناگران ماهری هستند که به خوبی می‌دانند چگونه می‌توانند در موقعیت‌های مختلف پیروز شوند؛ بنابراین با اعتماد بنفس باید برای آینده‌ی خود آماده‌ی رزم شوید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: پارچ یا آفتابه

پارچ نمادی از فوران احساسات، ایده‌ها یا معلومات است. از این رو دیدن پارچ یا آفتابه در فال قهوه بدین معناست که شما سرشار از ایده و دانش هستید و زمان آن رسیده که از آن‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده کنید. بسیار مهم است که ایده و دانش خود را بدون تعصب و هیجان در اختیار دیگران قرار دهید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: گوزن

گوزن نوعی پستاندار است که به خانواده گَوزنیان تعلق دارد. این خانواده بزرگ شامل بیش از چهل و هفت گونه است. نماد گوزن نمایانگر مهربانی، شادی، همدلی، قدرت، طول عمر و صلح است. مشاهده گوزن در فنجان قهوه، همچون تعبیر خواب گوزن نشانه خوبی است، زیرا به این معنی است که قدرت‌تان به شما شادی و شعف می‌بخشد. همچنین مهربان بودن باعث ایجاد آرامش و همدلی بین شما و افرادی که با آن‌ها معاشرت می‌کنید، خواهد شد.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: آبشار

مشاهده نماد آبشار در فال قهوه نشان می دهد که شما این امکان را خواهید داشت که برای توده مردم، کار‌های بزرگی انجام دهید و نام خود را در حافظه تاریخ ثبت کنید. نوادگان شما در میان مردم محبوب خواهند بود. بعلاوه آبشار معمولاً با آب در ارتباط است. آب با رها کردن و آزاد کردن هر کس و هر چیز در زندگی در ارتباط است.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: درخت

ریشه‌های درخت پایه و بنیاد زندگی و شاخه‌ها و تنه درخت عناصر هستی و حیات هستند که این عوامل، درخت را تبدیل به نمادی از زندگی می‌کنند. درخت نشان دهنده نحوه رشد زندگی و اهمیت هر چیزی در زندگی شما از جمله بستگان و دوستان است. مشاهده درخت در فال قهوه بدین معنی است که شما قدر زندگی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می‌دانید و از آن‌ها لذت می‌برید. شما از اطرافیان خود الهام گرفته و توسط آن‌ها رهنمود می‌شوید و برای زندگی ارزش قائل هستید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: خرس

نماد خرس چه در فال قهوه چه در تعبیر خواب خرس، نشان می‌دهد در اطراف شما فردی منفی نگر و بدبین وجود دارد که انرژی شما را تحلیل می‌برد. تنها راه فرار از این شخص این است که با قدرت تمام به افکار مثبت فکر کنید. چنین افرادی برده خواسته‌های خود هستند و سعی در کنترل افراد دیگر دارند. به خصوص این افراد سعی می‌کنند به کسانی که مهربان و مددگر هستند، نزدیک شوند. مشاهده یک خرس کوچک در فال قهوه به این معنی است که ممکن است احساس درماندگی و سرگردانی کنید و لازم است که گاهی اوقات برای مدت کوتاهی دست از خواسته‌های خود بردارید. وجود نقاط مختلف در اطراف خرس به یک عمل حاکی از مهربانی اشاره دارد. شما سعی می‌کنید انرژی مثبت در اطراف خود را بهبود ببخشید.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: ستاره دنباله دار

نقش ستاره دنباله دار در فال قهوه بسته به فضای زندگی شما می‌تواند نشانگر رویدادی بزرگ و غیرمعمول باشد. ستاره دنباله دار نمادی از موفقیت است.   

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: افتادن اسم

افتادن اسم در فال قهوه، نشانه‌ای از نقش صاحب نام در زندگی شماست. حتما لازم نیست که اسم کامل را ببینید. گاهی حروف اول اسم نیز به منزله‌ی اسم شخص مورد نظر است. تعبیر اسم‌ها کاملا بستگی به نمادهای اطراف آن‌ها دارد. برای مثال، اگر نام شخصی در کنار نقش مار افتاد، از آنجا که تعبیر مار در فال قهوه گواه از دلشوره و نگرانی است، می‌تواند به معنای این باشد که از سوی صاحب نام گزند و دشمنی به شما می‌رسد و شما باید مراقب آن شخص باشید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: نوزاد

نمایان شدن نقش نوزاد در قسمت بالای فنجان نشان دهنده ی آغازی موفقیت آمیز و شاد در هر زمینه ای است که برای آن نیت کرده اید. شاید پروژه ای کاری و خلاقانه یا ارتباطی پاک با فردی باشد. اگر یک زن متاهل این نشانه را ببینید ممکن است خبر از بارداری او بدهد. دیدن جنین و نوزاد در میانه فنجان قهوه، از اتفاقی خوشایند یا شروعی خوب که در آینده ای نزدیک رخ می‌دهد خبر می‌دهد. به زودی تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد می شود که همراه با شادی خواهد بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها