خبرهای داغ
کدخبر: ۱۹۵۰
تاریخ خبر:

طالع فردای شما در قهوه چیست؟ | فال قهوه فردا چهارشنبه ۲۱ شهریور

فال قهوه دقیق و واقعی خود را در سایت پنجره میخوانید. با ما همراه باشید.

طالع فردای شما در قهوه چیست؟ | فال قهوه فردا چهارشنبه 21 شهریور

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: رنگین کمان

رنگین کمان نمادی از شانس، امید، ثروت و تحقق آرزوهاست؛ بنابراین دیدن رنگین کمان در فال قهوه نشان دهنده این است که آرزو‌های شما به تحقق خواهند پیوست. شما فردی خوش شانس بوده و به ثروت دست پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: کلاغ

کلاغ نمایانگر تغییرات در روابط شخصی است. دیدن کلاغ در فال قهوه بدین معناست که شما در محاصره دوستان و عزیزانی قرار دارید که شادی و خوشبختی زیادی را به زندگی شما وارد خواهند کرد و در عوض، باید به آن‌ها در مواجه با مشکلات‌شان کمک کنید.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: نیزه

نیزه نمادی از توانایی جنگیدن و جانفشانی است. از این رو مشاهده نیزه در فال قهوه بدین معناست که شما توانایی دفاع از خواسته‌ها یا اموال خود را داشته و در این راه تمام سعی و تلاش خود را می‌کنید.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: کلید

کلید در فال قهوه نشانگر این است که شما آماده پذیرش ایده ها، دانش، دیدگاه، فرصت‌ها و چیز‌های جدید در زندگی خود هستید. شما آماده اید که از فرصت‌ها و امکانات جدید برای بهبود زندگی خود استفاده کنید. نماد کلید نشان می‌دهد که فرصت‌های بسیاری بر سر راه شما قرار خواهند گرفت.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: گربه

مراقب افرادی که ذات غارتگر و پلید خود را با حیله و نیرنگ پنهان کرده‌اند باشید. همچنین در کسب و کار و تجارت، حواس خود را نسبت به افراد متقلب و کلاهبردار جمع نگه دارید. وضعیت شما ناامن است و نیاز به مراقبت ویژه دارد. تصویر گربه در فنجان قهوه معمولا نشان دهنده خیانت و فریب است، ولی تصویر گربه‌ای که در حال استراحت باشد در نزدیکی دسته و در قسمت بالایی فنجان مفهوم متفاوتی دارد و نشان دهنده آرامش درونی است.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: خرچنگ

نقش خرچنگ در فال قهوه نشان دهنده لذت بردن از تجملات زندگی است. این نماد همچنین به معنای کار‌های پرشور و احساساتی است و اگر به دنبال عشق می‌گردید، مطمئناً با آن مواجه خواهید شد. بعلاوه در محیط کار با چند فرد قابل اعتماد برخورد خواهید کرد.  

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: شمشیر هلالی

شمشیر هلالی نمادی از پایان، تباهی و مرگ است. از این رو مشاهده شمشیر هلالی در فال قهوه بدین معناست که هر لحظه ممکن است چیزی در زندگی شما به پایان برسد که شما را ناراحت و غمگین خواهد کرد.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: شلاق

شلاق نمادی از روابط پیچیده و بغرنج است. از این رو دیدن شلاق در فال قهوه بدین معناست که روابط شما با دوستان و خانواده‌تان کمی پیچیده است که این موضوع می‌تواند منجر به سوء تفاهم و درگیری شود. بهتر است روابط خود را با دیگران بهبود ببخشید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: داس

داس نمادی از عصبانیت، جدایی یا پرخاشگری است. از این رو دیدن داس در فال قهوه بدین معناست که ممکن است به دلیل عصبانیت یا ناراحتی از فعالیت‌های روزانه خود باز بمانید و این موضوع می‌تواند منجر به گرفتن تصمیمات اشتباه یا بیماری شود.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: خورشید و طلوع خورشید

خورشید نمادی از ثروت، آرامش خاطر، فراست، حسن نیت و روشن فکری است. از این رو، دیدن خورشید در فال قهوه بدین معناست که به زودی به خوشبختی و سعادت دست پیدا خواهید کرد و این موضوع می‌تواند باعث آرامش خاطر شما شود. به علاوه، طلوع خورشید نمادی از زیبایی و رمز و راز زندگی است؛ بنابراین دیدن طلوع خورشید در فال قهوه بدین معناست که زندگی، روی زیبای خود را به شما نشان خواهد داد. از فرصت‌های پیش روی خود به خوبی استفاده کنید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: روباه

روباه بیانگر موفقیت در تجارت است. این حیوان نماد نیاز به حیله گری و گریز از ذهن است. اگر تصویر روباه کلفت یا نزدیک به نشانه‌های بیماری در فنجان بود، پیشنهاد می‌شود نسبت به فردی که در اطرافتان دارای انحراف است احتیاط کنید. تصویر روباه در فنجان هشداری برای دوری از موقعیت‌های مشکوک دور و برتان است. شدیدا مراقب انسان‌های حسود و منحرف نزدیکتان باشید. آن‌ها قصد صدمه زدن و تخریب اعتبار شما را دارند.  روباه حیوانی بسیار متمرکز است. او همواره در تلاش است تا بدون خطا طعمه‌اش را شکار کند. نماد روباه ما را تشویق می‌کند که فراتر از مرزهای خود بیندیشیم و از طبیعت خلاق خود به روش‌های هوشمندانه استفاده کنیم. روباه به ما می‌گوید از راه های مختلف به مشکلات نزدیک شویم. این تصویر روباه در فنجان یک یادآوری است برای استفاده کامل از پتانسیل بالقوه. علاوه بر همه این موارد، روباه ما را راهنمایی می‌کند تا از موضوعات پنهان آگاه باشیم. از نگاهی دیگر شما سعی می کنید در مقابل افراد خاصی باهوش باشید.  روباه می‌تواند نماد افرادی باشد که در زندگی دیگران دخالت می کنند. نماد روباه به شما هشدار می دهد که در برابر تغییرات زندگی انگیزه داشته باشید. روح شما نیاز به استراحت دارد و باید به خود این اجازه را بدهید. شما باید خودتان را از شر مشکلات رها کنید و توانایی خود را برای رسیدن به موفقیت به کار گیرید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: آتش

نماد آتش بسته به نیت فال گیرنده و شرایط زندگی او و شکل آتش در فنجان متفاوت خواهد بود. مثلا نقش شعله آتش شبیه تعبیر و تفسیر مشعل در فال قهوه  بیشتر به موفقیت در کسب و کار و پیشرفت اشاره دارد اما شکل آتشفشان در فال قهوه بیشتر به معنای خشم و طغیان خواهش های نفسانی است که باید کنترل شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها